ایران در رده دوم کاراته جام شهردار کوالالامپور/ کسب ۴۶ مدال رنگین

تیم کاراته ایران در رقابت های بین المللی جام 'شهردار کوالالامپور' با کسب ۴۶ مدال طلا، نقره و برنز در مجموع جدول مدال ها در این مسابقات دوم شد.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از ایرنا، در مسابقات کاراته بین المللی مالزی که شب گذشته پایان یافت، تیم های کاراته ایران در دو بخش کاتا و کومیته۱۱ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۲۲ مدال برنز کسب کرد.

۳۲ تیم در این دوره از مسابقات بین المللی کاراته مالزی شرکت داشتند و تیمی از مالزی با کسب ۱۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز و در مجموع با کسب ۲۷ مدال اول شد.

تیمی از ژاپن نیز با کسب ۹ مدال طلا، ۲ مدال نقره و مجموع ۱۱ مدال سوم شد.

رقابت های بین المللی کاراته جام شهردار کوالالامپور با حضور کاراته کاهایی از ایران از روز شنبه در شهر کوالالامپور پایتخت اقتصادی مالزی آغاز شد و شب گذشته بکار خود پایان داد.

این رقابت ها در سبک های 'شوتوکان روبویوکا'، 'کوبه اوزاکا' و 'هایاشی' و در رده های مختلف سنی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

در رقابت های بین المللی کاراته کوالالامپور علاوه بر کاراته کاهایی از ایران، ورزشکارانی از ۱۰ کشور دیگر از جمله مالزی، اندونزی، ژاپن، هند و سنگاپور حضور داشتند.

تیم ایران با ۳۰ کاراته کا در این رقابت ها شرکت کرد و موفق به دریافت ۴۶ مدال در رده های مختلف تیمی و انفرادی و سبک های مختلف کاراته شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا