۲ خبر از هیات کاراته زنجان

هیات کاراته استان زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اقدام به برگزاری مراسم یادواره شهدای کاراته این استان کرد. همچنین قرار است یک دوره کلاس ارتقاء داوری کومیته در این استان برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته،به مناسبت هفته بسیج هیات کاراته استان زنجان با رویکرد گرامیداشت این هفته و پاسداشت شهدای گرانقدر کاراته زنجان با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران این استاناقدام به برگزاری مراسم یادواره شهدای کاراته در محل خانه کاراته استان زنجان نمود.
 

این مراسم با شکوه معنوی و فرهنگی با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از داوران ، مربیان ، ورزشکاران و خانواده های آنها و مسئولین اداره کل ورزش ، پیشکسوتان کاراته و خانواده محترم و معزًز ۷ شهید بزرگوار کاراته زنجان برگزار گردید.
از برنامه های این یادواره می توان به مراسم سخنرانی حجت الاسلام حاج آقا دیرباز از اساتید حوزه و دانشگاه ، مداحی توسط آقای جلیل محمدی از مداحان اهل بیت اشاره نمود در پایان مراسم نیز از خانواده های ۷ شهید بزرگوار کاراته زنجان به نامهای شهید روح اله شکوری– شهید روح اله اجاقلو –شهید هوشنگ آقاخانی-شهید جعفر دیزجی- شهید مجتبی نظری- شهید مرتضی اجاقلو- شهید یوسف حمزه لو تجلیل بعمل آمد .

*کمیته داوران فدراسیون کاراته در نظر دارد یک دوره کلاس ارتقاء داوری کومیته تا RB در دو بخش بانوان و آقایان ۱۳ و ۱۴ آذر ماه به میزبانی هیات کاراته زنجان در این استان برگزار کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا