زند: افتخارآفرینی تیم ملی در رقابتهای جهان ارزشمند و تاریخی بود

رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: کسب عنوان قهرمانی در بخش کومیته تیمی و نیز مدال آوری کاتاو کومیته بانوان برای نخستین بار، افتخار بزرگی بود که در برمن آلمان رقم خورد و بسیار ارزشمند و تاریخی بود.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، جمشید زند ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: موفقیت در رقابتهای جهانی آلمان حاصل نمی شد مگر با تدبیر مسئولین فدراسیون و نیز تلاش ملی‌پوشان و مربیان سازنده‌ تیم ملی که مایه مباهات تمامی ایرانیان و دلسوزان ورزش این مرز و بوم است. 

وی افزود: کاراته ایران پس از ۵۰ سال برای نخستین بار، بر روی سکوی قهرمانی جهان قرار گرفت، در حالی که برخی افراد شاید به بهانه سهم‌خواهی و تسویه‌حسابهای شخصی به فدراسیون حمله کرده و از آن انتقاد کردند. 

زند عنوان کرد: در روزهای گذشته اتفاقاتی برای کاراته ایران افتاد که حاصل تلاش‌های دست‌های پنهان و افراد مغرض بود که با هدف تضعیف کاراته کشور به این درگیریها دامن زده و آن را مدیریت کردند به گونه ای که شاید بتوانند از این طریق به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه ادامه این وضعیت به نفع هیچ گروهی نخواهد بود، تصریح کرد: امیدوارم کاراته که یکی از اخلاقی‌ترین رشته های ورزشی در میان رشته های رزمی است بار دیگر به مسیر اصلی خود یعنی احترام به پیشکسوت و پایبندی به اصول و ارزشهای اخلاقی بازگردد.

رئیس هیات کاراته استان مرکزی ادامه داد: ازجامعه کاراته تقاضا دارم با حفظ حرمت ها، به آبرو و اعتبار کاراته ایران لطمه نزده و از بازگویی اختلافات در رسانه ها خودداری کرده و آن را در جمع خانواده بزرگ کاراته حل و فصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا