بازدید سرزده دکتر سجادی از فدراسیون کاراته

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز شنبه یکم آذر ماه از فدراسیون کاراته بازدید و با مسئولان فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دکتر نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن بازدید از امکانات فدراسیون کاراته با علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته، محسن آشوری، دبیر، احمد شقاقی نایب رئیس بخش مردان و عشرت شاهمحمدی نایب رئیس بخش بانوان دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید مسئولان فدراسیون کاراته ضمن ارائه گزارشی از بیست و دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در آلمان، در خصوص کسب نخستین مدال طلا در بخش کومیته تیمی و مدال نقره حمیده عباسعلی وکاتای تیمی بانوان که برای اولین بار بدست آمد برای معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی ارائه دادند.که سجادی عملکرد تیم بانوان ایران در پیکارهای جهانی را عالی دانسته و ستود.

همچنین علیرضا سمندر از برگزاری جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس کاراته در کشور خبر داد که با استقبال سجادی همراه بود و بر برگزاری باشکوه این مراسم تاکید و رهنودهای لازم در این خصوص ارائه کرد.

تشکیل کمیته فنی و کمیته پیشکسوتان از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بهره های لازم را در دستور کار خود قرار داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا