عبدالحسینی: اهالی کاراته نباید همه پل‌های پشت سرشان را خراب کنند

مربی پیشین تیم ملی کاراته گفت: نباید پل‌های پشت سرمان را خراب کنیم و هیچ راهی برای بازگشت نگذاریم زیرا همه ما اهالی کاراته هستیم و می‌خواهیم در این رشته فعالیت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، مجید عبدالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برخی دوستان به نحوی حرمت هم را می‌شکنند که انگار قرار نیست در آینده در این رشته فعالیت کنند. نباید تمام پل‌های پشت سر را خراب کرد و راهی برای برگشت نگذاشت. از اهالی کاراته می‌خواهم این بحث‌ها را جمع کنند.

وی ادامه داد: با وجود قهرمانی در کومیته تیمی در رقابت‌های جهانی شاهد این موضوع هستیم که بین رشته‌های ورزشی وضعیت بدی داریم و با حواشی بسیاری روبرو هستیم. این در شرایطی است که باید تشویق شویم اما متاسفانه تحقیر می‌شویم.

مربی پیشین تیم ملی عنوان کرد: روزی که حرف از زیر ساخت‌های اخلاقی و فرهنگی می‌زدم، امروز را می‌دیدم. متاسفانه بازیکن با مربی درگیر می‌شود و مربی با فدراسیون بحث می‌کند و کلا همه به جان هم افتادند و هیچ کسی هم کوتاه نمی‌آید. با این همه امیدوارم وضعیت بهتر شود و کاراته از این وضعیت خارج شود. این درگیری‌ها به سود هیچ کدام از طرفین نیست و به نظرم با یک جلسه و با حضور همه این افراد می‌توان این موضوع را پایان داد.

عبدالحسینی خاطرنشان کرد: من از تمام اهالی کاراته می‌خواهم دست از تخریب همدیگر بردارند و آب به آسیاب دشمن نریزند. از همه دوستانم می‌خواهم سکوت کنند و یادشان باشد که آقای کاراته دنیا و قهرمان جهان هستند. نباید دعوا را به رسانه‌ها بکشند و بیشتر از این فضا را بر هم بزنند. باید به هم احترام بگذاریم و اگر حرفی هم داریم درون خانواده مطرح کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا