دباغیان‌: با سمندر در مورد همه چیز صحبت کردیم!

سرمربی اسبق تیم ملی کاراته که باز هم اخباری در مورد بازگشتش به تیم ملی مطرح شده است، گفت: با سمندر در مورد همه چیز صحبت کردیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا در مورد سرمربی‌گری تیم ملی با علیرضا سمندر، رییس فدراسیون کاراته جلسه داشته، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسئول سبک هستم هر هفته یا یک هفته در میان به فدراسیون می‌رفتم و با مسئولان فدراسیون صحبت می‌کردم. این هفته هم به فدراسیون رفتم و طبق روال قبل کارهایم را انجام دادم. صحبتی را هم با سمندر، رییس فدراسیون داشتم.

وی افزود: چون کاراته‌ای هستیم در این جلسه به غیر از کاراته در مورد چیز دیگری صحبت نکردیم. در مورد همه چیز صحبت کردیم. او از من سوالاتی می‌پرسید و به آن‌ها جواب دادم.

سرمربی اسبق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد قبول سرمربی‌گری تیم ملی با او صحبت شده است گفت: در آن جلسه در مورد همه چیز صحبت کردیم و تمایل ندارم در مورد چیزی که در آن جلسه مطرح نشده، جواب بدهم.

وی در مورد انتخاب آرین‌خو به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی گفت: او از ریشه‌ها و شناسنامه کاراته ایران است. او از نسل اول کاراته ایران است و شاید تلاش همین اساتید بود که کاراته ایران به اینجا رسیده است. آرین‌خو انسانی فرهیخته و صادق است.

دباغیان با اشاره به فضای نامطلوبی که بر کاراته حاکم است، گفت: امیدوارم ملی‌پوشان برخی مسائل را مطرح نکنند و خویشتن‌دار باشند و مسئولان فدراسیون هم به فکر برنامه‌ریزی باشند تا این فضا بهتر شود. هرچه زودتر این حواشی جمع شود به نفع کاراته است. کاراته در این سال‌ها از همین حواشی لطمه خورده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ملی‌پوشان مدت‌ها در اردوها فشارهای زیادی را تحمل کرده‌اند و اگر مدتی از این شرایط بگذرد و دوباره به حرف‌هایی که زده‌اند فکر کنند، دیگر این حرف‌ها را نمی‌زنند. کار آن‌ها در مسابقه‌های قهرمانی جهان با این شرایط، واقعا شاهکار بود. فضای آرام باید در کاراته گسترده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا