نتایج لیگ های جوانه ها، آینده سازان و کاتای نونهالان دختران

هفته سوم لیگ جوانه ها و آینده سازان و هفته دوم لیگ کاتای نونهالان جمعه ۲ آبان ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، پس از برگزاری هفته سوم در لیگ آینده سازان، باشگاه صمدی با ۱۲ امتیاز در صدر قرار گرفت، تیم هف سمنان نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد کمتر در مکان دوم ایستاد و هیات کاراته گیلان با ۹ امتیاز سوم شد.

در لیگ جوانه ها/
کاتا: 
در گروه یک، تیم اوج با ۱۲ امتیاز صدرنشین است، تیم جوانه با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و هیات کاراته خراسان رضوی با ۹ امتیاز و تفاضل برد کمتر در مکان سوم قرار دارد.
در گروه۲، هیات کاراته گیلان ۱۸ امتیازی است و در صدر قرار دارد، شهرداری اراک با ۱۲ امتیاز دوم و شهروند قائم شهر با ۹ امتیاز سوم است.

کومیته: 
گروه یک، باشگاه چالاکی با ۱۲ امتیاز صدرنشین است، شهروند قائم شهر با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم بنیاد خاتم شمالغرب با ۹ امتیاز و تفاضل بررد کمتر مکان سوم را در اختیار دارد.
گروه۲، تیم جوانه با ۹ امتیاز، هیات کاراته گیلان با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد کمتر و شیتوریو ایتوسوکای با ۶ امتیاز به ترتیب در مکان اول تا سوم جدول رده بندی جای دارند.
گروه۳، شهرداری اراک با ۱۵ امتیاز درمکان نخست جدول رده بندی قرار گرفته، هیات کاراته لرستان با ۶ امتیاز دوم است و فولاد خوزستان با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد کمتر در مکان سوم جای دارد.

کاتای نونهالان/
گروه یک، شوتوکانjska با ۱۲ امتیاز صدر جدول را در اختیارگرفته، تیم اوج به همراه هیات کاراته گیلان با ۹ امتیاز و تفاضل برد نسب به یکدیگر به ترتیب دوم و سوم هستند.
گروه۲، تیم جوانه ۳ با ۱۲ امتیاز در مکان نخست قرار دارد، صفیر اندیشه با ۹ امتیاز دوم است و تیم اوج یک با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد کمتر در جای سوم ایستاده است. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا