مشیری: صحبتی برای نایب رئیسی فدراسیون کاراته با من نشده است/ باقری عملکرد خوب و قوی نداشته است

سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: در خصوص تعییرات نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته چیزی نشنیده‌ام و صحبتی نیز با من نشده است.

به گزارش کاراته نیوز مریم مشیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شایعه تغییر و تحولات نایب رئیس فدراسیون کاراته و حضور او در این پست اظهار داشت: در این خصوص صحبتی با من نشده است و چیزی نیز نشنیده‌ام. فقط در زمان طباطبایی با من برای حضور در پست نایب رئیسی فدراسیون کاراته صحبت شد که به نتیجه نرسید. در حال حاضر نیز اتفاقی در این خصوص نیفتاده است تا من بخواهم فکری بکنم.

 

وی در خصوص عملکرد باقری، نایب رئیس فعلی فدراسیون کاراته عنوان کرد: قطعا باقری می‌توانست کار بیشتری در خصوص بانوان انجام بدهد. فکر می‌کنم باقری عملکرد چندان خوب و قوی نسبت به سنوات گذشته در زمینه بانوان نداشته است و ما در گذشته شاهد عملکرد بهتری بودیم. در زمان شاه‌محمدی ما شاهد پیگیری‌ها و فعالیت‌های بیشتری در زمینه بانوان بودیم اما در حال حاضر باقری چندان در امور بانوان درگیر نیست.

 

سرمربی سابق تیم ملی کاراته با تاکید بر اثر عملکرد نایب رئیس فدراسیون کاراته در نتایج تیم ملی بانوان، گفت: قطعا عملکرد نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته در نتایج تیم ملی بی‌تاثیر نبوده است و ما شاهد عملکرد نزولی کاراته بانوان ایران بودیم.

 

مشیری در خصوص نیاز به تغییرات در بخش بانوان فدراسیون کاراته اظهار داشت: صلاحدید این موضوع با مسئولان فدراسیون کاراته است. آنها می‌توانند با باقری صحبت کنند تا فعالیت خود را در بخش بانوان بیشتر و حمایت و توجه بیشتری در این زمینه داشته باشد. اگر برای عملکرد بهتر بانوان نیاز به تغییرات است بهتر است مسئولان فدراسیون کاراته این کار را انجام بدهند.

 

مشیری در خصوص شانس موفقیت تیم کاراته بانوان در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: بازی‌های آسیایی رویداد بسیار مهمی است و باید با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا شروع این مسابقات همه ارکان فدراسیون برای موفقیت تیم ملی تمام تلاش خود را انجام بدهند. پتانسیل موفقیت در بانوان وجود دارد و نیاز به حمایت بیشتری از لحاظ روحی است. در این زمان کوتاه از لحاظ فنی کار خاصی نمی‌توان انجام داد اما امکان حمایت روحی وجود دارد تا موفقیت خوبی نصیب کاراته بانوان شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا