کومیته تیمی در فینال مبارزه می کند / کاتای تیمی برای مدال برنز می جنگد

در پایان سومین روز رقابتهای کاراته دانشجویان جهان در ژاپن، کومیته تیمی به فینال راه یافت و کاتای تیمی در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه می دهد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین روز از یازدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان در بخش کاتا و کومیته تیمی مردان و زنان شد که تیم کومیته مردان کشورمان به دیدار فینال راه یافت.
تیم کومیته با ترکیب صالح اباذری، مهدی قراری زاده، یونس نوروزی، مهدی خدابخشی، مهدی رحیمی نژاد، میلاد بهمنی و محمد مهدی قاهری در این رقابتها شرکت کرد و ابتدا ۳ بر صفر تیم فرانسه را شکست داد سپس ۲ بر صفر از سد تیم مالزی گذشت و در نیمه نهایی موفق شد ۳ بر صفر بر تیم لهستان غلبه کند و به فینال راه یابد.
تیم کومیته کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.
تیم کاتا پسران نیز با ترکیب ابوالفضل شهرجردی ، علی زند و میلاد دلیخون مقابل تیم ژاپن ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و تا فردا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.
همچنین کومیته تیمی بانوان با ترکیب آویشن باقری، نفیسه گلشنی، بهنوش نجفی و شبنم واحدی مقابل تیم ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با شکست ایتالیا مقابل فرانسه تیم بانوان از دور رقابتها کنار رفت.
لازم به ذکر است رقابتهای فینال و رده بندی مسابقات فردا برگزار خواهد شد.
یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان با حضور ۲۳۹ کاراته کا از ۳۳ کشور از ۲۸ لغایت ۳۱ تیرماه ماه در شهر کوبه کشور ژاپن برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا