روحانی: نمی‌توان انتظار داشت در همه مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم/ مشکلات ورزش ازبکستان حضورم در این کشور را مسکوت گذاشته است

مربی تیم ملی کاراته گفت: با توجه به تعدد رویدادهای کاراته در سال جاری نمی‌توان انتظار داشت در همه مسابقات تیم ملی بهترین نتایج را کسب کند.

به گزارش کاراته نیوز حسین روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم ملی کاراته اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بچه‌ها خیلی خوب است و ما طبق برنامه در بحث انجام کارهای بدنسازی و فنی هستیم. در حال حاضر نیز فشار تمرینات بالا رفته است و بازیکنان نیز چاره‌ای جز تحمل این شرایط را ندارند تا به آمادگی مناسب دست پیدا کنند. روز به روز نیز بچه‌ها در حال نزدیک شدن به شرایط مسابقه هستند و امیدوارم با زحمات بازیکنان  بعد از پشت سر گذاشتن اردوها، در مسابقات کاراته وان ترکیه در خردادماه به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعدد رویدادهای کاراته در سال ۹۷، می‌توان انتظار کسب بهترین نتایج را در این مسابقات داشت، گفت: ما هم مانند تمام کشورهای دیگر در حال تلاش و کار کردن هستیم اما شاید آنها از لحاظ امکانات و برگزاری اردوها در شرایط بهتری نسبت به ما قرار داشته باشند. برای مثال تیم ترکیه با وجود داشتن شرایط بسیار خوب  در مسابقات کاراته وان پاریس به یک مدال دست پیدا کرد. در این شرایط نباید انتظار داشته باشیم تیم ملی در تمامی رویدادها موفق به کسب همه مدال‌ها شود.

مربی تیم ملی کاراته تاکید کرد: واقعا امسال شاهد ترافیک شدید مسابقات هستیم و نمی‌شود انتظار داشت در همه مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم. کادرفنی تیم ملی به دنبال این است در مسابقات اصلی بهترین نتایج را کسب کند و تمامی برنامه‌ریزی‌ ما این است در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان عملکرد موفقی داشته باشیم.

روحانی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این رویدادها برای خود بازیکنان و مسئولان ورزش کشور، هدفگذاری ما این سه رویداد است و مسابقات لیگ جهانی نیز با وجودی که برای کسب سهمیه مهم است، می‌تواند رویداد تدارکاتی خوبی برای ما باشد. با توجه به شرایط خوب بازیکنان ما در رنکینگ فدراسیون جهانی نسبت به این موضوع نگرانی چندانی نداریم و می توانیم با کسب مدال در یک مسابقه امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی در مورد حضورش در کشور ازبکستان اظهار داشت: سال گذشته تمامی توافقات برای حضور من در تیم ملی این کشور انجام شد و هیچ مشکلی نداشتم. حتی منتظر دریافت بلیت از سوی آنها بودم که اطلاع پیدا کردم تغییر وتحولاتی در ورزش این کشور انجام شده است. طبق شنیده‌های من رئیس کمیته المپیک این کشور تغییر و وزارت ورزش آنها با کمیته المپیک ادغام شده است. این موضوع فدراسیون کاراته ازبکستان را نیز دچار مشکل کرده است و بحث حضور من در این کشور را مسکوت باقی بگذارد. تمامی توافقات انجام شده است اما باید ببینیم در این شرایط اوضاع چگونه خواهد شد. در گذشته نیز عنوان کردم تا زمانی که به ازبکستان نرفتم با تمام توان در خدمت تیم ملی خواهم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا