گنج‌زاده: به دنبال کسب ۵ مدال طلا در سال ۹۷ هستم/ کاری که باید ورزش ایران انجام دهد را اسپانسرهایم برعهده گرفتند

قهرمان کاراته جهان گفت: به دنبال حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان است و قصد دارم از تمامی این رقابت‌ها ۵ مدال طلا کسب کنم.

سجاد گنج‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تمرینات تیم ملی کاراته اظهار داشت: در حال حاضر سومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته در حال برگزاری است و واقعا با زحمات شبانه‌روزی کادرفنی پیشرفت چشمگیری داشتیم. مشخص است که کادرفنی تیم ملی برای تک‌تک تمرینات برنامه و فکر داشته است. زحمات مربی بدنساز تیم ملی نیز باعث شده است تا بدن بچه‌ها نسبت به شروع تمرینات بسیار متفاوت باشد. امیدوارم تمرینات همین گونه ادامه داشته باشد و هیچ بازیکنی نیز دچار آسیب‌دیدگی نشود.

وی در خصوص فشاردگی مسابقات کاراته در سال ۹۷ عنوان کرد: واقعا امسال سال پرترافیک و سختی را پیش رو داریم. این در حالی است که در گذشته شاید دو سال انتظار می‌کشیدیم تا مسابقات اصلی آغاز شود اما امسال سه رویداد اصلی ما برگزار خواهد شد. برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان باعث خواهد شد تا ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشیم که از لحاظ بدنی در تک‌تک این مسابقات در شرایط آمادگی قرار داشته باشیم.

قهرمان کاراته جهان تصریح کرد: من نمی‌گویم باید در همه این مسابقات در اوج آمادگی باشیم چرا که اصلا چنین امکانی وجود ندارد. جدای این مسابقات ما باید در ۵ مرحله مسابقات لیگ جهانی نیز شرکت کنیم تا امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ جمع کنیم. امیدوارم آمادگی بدنی ما در همه این مسابقات به گونه‌ای باشد تا با مدال‌های خوشرنگ بازگردیم.

گنج‌زاده در خصوص اهداف خود تاکید کرد: به دنبال کسب ۵ مدال طلا از مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان هستم. قصد دارم سه مدال انفرادی و ۲ مدال تیمی را از این رویدادها کسب کنم و این غیر از مدال‌های مسابقات لیگ جهانی کاراته وان است. بچه‌ها ما همه شایسته هستند اما من تلاش خواهم کرد در هر دو بخش انفرادی و تیمی در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشم و ۲ مدال طلا از مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنم.

 

وی ادامه داد:بعد از آن نیز باید در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشیم و امیدوارم هر کدام از بازیکنان ما که در این رویداد حاضر شد با دست پر به ایران بازگردد. آبان ماه نیز در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنیم و بدون هیچ حرفی فقط به دنبال کسب دو مدال طلا از آن هستم.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته در پایان خاطر نشان کرد: یک اسپانسر داخلی دارم که در موفقیت‌های سال گذشته من نقش برجسته‌ای را ایفا کردند. حمایت‌های شرکت مگا پارس باعث شد جز معدود بازیکنان داخلی باشم که با هزینه شخصی و کمک اسپانسر در ۴،۵ مرحله مسابقات لیگ جهانی حضور داشته باشم. یکی از دلایل گرند وینر شدن من نیز حمایت‌های این شرکت بود که باید از آنها تشکر کنم. علاوه بر اسپانسر داخلی با یک اسپانسر خارجی نیز همکاری دارم که لباس‌های ورزشی و حقوق ماهیانه‌ام را تامین می‌کنند تا از دغدغه‌های من کم شود.کاری که ورزش ایران باید برای قهرمان خود انجام بدهد را مسئولان این شرکت انجام می‌دهند تا از دغدغه‌های من کاسته شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا