فقط به موفقیت کاراته فکر می‌کنیم/ با این جوانان رکوردشکنی می‌کنم

سرمربی تیم های کاراته جوانان و نوجوانان گفت: ما در طول دوران آماده سازی خود امکانات محدود و برخی مشکلات را داشتیم، ولی هیچ چیز مانع موفقیت این تیم نخواهد شد.


به گزارش کاراته نیوز مهران بهنام فر با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: دوره قبل در مجموع نوجوانان و جوانان شش مدال طلا کسب کرده و در قزاقستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم، در این دوره خیلی امیدوار به تکرار این موفقیت هستم و نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته تیم اعزامی به لحاظ تجربه شرایط بهتری داشت، اما دوره تمرینی بسیار خوبی را طی کرده و همه اعضای تیم و کادر فنی در تلاش هستیم که در این دوره نیز کاری بیاد ماندنی انجام داده و به نوعی رکورد شکنی کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته رده های سنی افزود: مرحله پنجم اردوی آماده سازی روز گذشته به پایان رسید ، ولی چون چهارشنبه وقت سفارت داشتیم برای سفر به بلغارستان، اعضای تیم را یک روز زودتر مرخص کردیم تا از روز چهارشنبه و بعد از حضور در سفارت دوباره به اردو بازگردند.۱۸ اردیبهشت ماه زمان پرواز ما به سوی ژاپن است و مسابقات از روز ۲۰ اردیبهشت آغاز و سه روز به طول خواهد انجامید و پس از آن باید برای رقابتهای کسب سهمیه به صوفیه برویم.

بهنام فر با تشریح وضعیت کاراته کاهای اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط کلی تیم خوب است و با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم به آمادگی مطلوب نزدیک می شویم. البته هر چه به سمت زمان شروع مسابقات و اعزام تیم پیش می رویم، نوع تمرینات تغییر پیدا کرده و به سمت چابکی و بالابردن سرعت نفرات می رویم.

وی در خصوص رقابتهای کسب سهمیه هم گفت: پروسه کسب سهمیه از همین مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می شود و دو رویداد دیگر نیز در بلغارستان و اکراین داریم. کاراته اولین حضور خود در المپیک را تجربه می کند و خیلی امیدوار هستم که هم تیم ما و هم تیم دختران با تلاش زیادی که دارند بتوانند در آرژانتین عملکرد موفقی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: نفراتی که برای حضور دراین رقابتها انتخاب شده اند، جوان و کم تجربه هستند و خلاء دیدار تدارکاتی را به شدت احساس می کردیم به همه دلیل باید از کادر فنی تیم ملی بزرگسالان تشکر می کنم که با برگزاری یک اردوی مشترک با این تیم موافقت کردند. اردو و دیدار تدارکاتی با نفرات شاخص کاراته ایران برای این جوانان بسیار مفید بود.

بهنام فر با اشاره به همکاری رضا عزیزی در اردوی تیم ملی اظهار داشت: ۱۰ کاراته کا در اردو داریم و امور فنی را من و کارهای بدنسازی نیز توسط وی صورت می گرفت. کادر فنی این تیم از ما دو نفر تشکیل می شد که خیلی وقت و انرژی گذاشته و پا به پای کاراته کاها از اردوی اول تمرین کرده و هر آنچه که لازم بود با نهایت انرژی انجام دادیم، یک تیم پاک و براساس عدالت در اختیار داریم و از این پس با محتاج توجه و لطف خداوند متعال هستیم و چون همه کارها شفاف بوده و روی عدالت محوری پیش رفتیم، خیلی به موفقیت تیم امیدوارم.

بهنام فر در پایان گفت: از علی فداکار که چند جلسه کارهای روانشناسی انجام داده، تمام کسانی که در سالن کبکانیان با حداقل امکانات شرایط تمرینی خوبی برای ما فراهم کردند و همچنین سهیل آذریان مدیرعامل شرکت وزین پرشیا به عنوان اسپانسر تیم که قول داده در صورت موفقیت تیم پاداش ویژه ای را همانند دوره قبل از اعضای تیم داشته باشد، تشکر و قدردانی می کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا