کار سختی در اوکیناوا داریم، اما در تاتامی دست خالی نخواهیم بود/ به خاطر میزبانی ژاپن حریف سرسخت ما خواهد بود

دارنده نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان ترکیه گفت: همه ما کار سختی را پیش رو داریم اما این طور نیست که در تاتامی ژاپن دست خالی باشیم؛ امیدوارم که از پس همه حریفانمان بر بیاییم.

به گزارش کاراته نیوز مبینا حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شرایط اردوی مرحله چهارم تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: اردوی مرحله چهارم تیم ملی به خوبی پیگیری شد و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود. اردوها با برنامه ریزی خوش قدم طبق روال پیش میرود و با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام همه بچه‌ها شرایط مساعدی دارند.

وی در پاسخ به این سوال که گویا شما تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارید و آیا تجربیات گذشته می‌تواند به موفقیت شما در این رقابت‌ها کمک کند یا خیر گفت: بله من تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارم و مطمئن هستم از تجربیات گذشته خودم در تاتامی ژاپن به خوبی استفاده خواهم کرد. مهمترین نکته‌ای که وجود دارد این است که مسابقات در مهد کاراته دنیا برگزار خواهد شد و قطعا این موضوع شرایط را برای همه کاراته‌کاها سخت خواهد کرد.به هر حال کشوری مثل ژاپن که حریف سرسخت ما محسوب می‌شود در این رقابت‌ها میزبان است و قطعا میزبانی روی نتایج می‌تواند تاثیر گذار باشد.

دارنده نشان طلای مسابقات آسیایی اندونزی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط مسابقات و میزبانی ژاپنی‌ها حریفان خود را در این مدت باقی مانده تا آغاز مسابقات آنالیز کرده‌ای یا خیر، عنوان کرد: در گذشته من با حریفانی سرشناسی مبارزه کرده‌ام و قطعاً برای موفقیت در “اوکیناوا” با توجه به شناختی که از حریفانم دارم، برای شکست همه آنها برنامه دارم. همه ما کار سختی را پیش رو داریم اما این طور نیست که در تاتامی ژاپن دست خالی باشیم؛ امیدوارم که از پس همه حریفانمان بر بیاییم.

حیدری در پاسخ به این سوال که چقدر شانس حضور در المپیک آرژانتین را برای خود در نظر داری، اظهار داشت: ابتدا حضور و کسب بهترین نتیجه در ژاپن برایم مهم است، البته این موضوع برای همه تیم مهم است. پس از آن با توجه به رویداد‌های پیش رو در تلاشیم تا حضور در المپیک آرژانتین را مسجل کنیم. به هر حال در گام نخست حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برای ما مهم است و در گام دوم باید تلاش کنیم که با موفقیت در اوکیناوای ژاپن و رویدادهای بعدی سهمیه حضور در المپیک آرژانتین را کسب کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: از سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی، قاسمی مربی تیم ملی تشکر می‌کنم. از خانواده‌ام و بغلانی مربی خودم که در طول این سال ها برای من زحمت کشیده‌اند تشکرمی‌کنم و امیدوارم که بتوانم با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین مدال را کسب کنم و مزد زحمات همه انها را بدهم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا