خنک‌دار: مسابقات را نمی‌توانم پیش بینی کنم، اما امیدوار به کسب مدال هستم/در حضور ژاپن کار دشواری داریم

نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم تیم ملی جوانان کاراته بانوان گفت: برای اولین بار حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه خواهم کرد، مسابقات را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما امیدوارم که بتوانم برای کشورم بهترین مدال را کسب کنم.

به گزارش کاراته نیوز فاطمه خنک‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط چهارمین مرحله اردوی تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به چه صورتی است، گفت: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی در حال پیگیری است. کادرفنی تیم ملی برنامه‌های برگزاری اردوی تیم ملی را به صورت دقیق و منظم در اختیار فدراسیون قرار داده و تمرینات نیز به همین شکل پیگیری می‌شود. برای اولین بار حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه خواهم کرد، مسابقات را نمی‌توانم پیش بینی کنم اما امیدوارم که بتوانم برای کشورم بهترین مدال را کسب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که کسب سهمیه المپیک آرژانتین، آنهم در کشور ژاپن که مهد کاراته دنیا است، آیا کار دشواری است، گفت: ژاپنی ها علاوه بر اینکه رقیب ما هستند، در این مرحله از مسابقات میزبانی را نیز برعهده دارند، این کار را بسیار دشوار خواهد کرد، چرا که آنها می توانند از میزبانی خود به خوبی استفاده کنند و به سهمیه المپیک نیز دست یابند، اما ما با تمام توان در تاتامی اوکیناوا حضور خواهیم داشت، به هر حال کاراته ایران در دنیا شناخته شده است و همه از کاراته ایران ترس دارند. امیدوارم در ژاپن نتایج خوبی برای ایران کسب کنیم.

نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم تیم ملی جوانان دختران در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما به غیر از ژاپن دو رویداد دیگر را پیش رو داریم که آن مسابقات نیز جزو رقابت‌های کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین محسوب می‌شود. با توجه به اینکه ۸ نفر از بهترین‌ها در این مسابقات حضور دارند، همه حاضرین در این رقابت‌ها کار بسیار دشواری دارند. ما نیز جزو دیگر شرکت کنندگان هستیم چون مسابقات از حساسیست بالایی برخوردار است قطعا کار ما نیز دشوار خواهد بود، اما در پایان امیدوارم که با حضور در این سه رویداد بتوانیم سهمیه حضور در المپیک آرژانتین را کسب کنیم.

خنک دار در پایان صحبت‌های خود به تشکر از کادر فنی پرداخت و گفت: ابتدا از مسئولان فدراسیون برای حمایت‌هاشان تشکر می‌کنم. از پدر و مادرم که همیشه پشتوانه من بوده‌اند تشکر می کنم. امیدوارم که جواب محبت‌های سمانه خوش قدم و عیوضی مربی ام را با کسب مدال در ژاپن بدهم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا