پشتوانه‌سازی بسیار خوبی برای کاراته ایران شده/ ناداوری‌ها عامل عدم کسب مدال در مسابقات جهانی بود

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان با بیان اینکه دنبال حضورموفق در رقابت‌های المپیک در دوره‌های آتی هستیم، گفت: در همین راستا پشتوانه‌سازی بسیار خوبی برای سال‌های آینده شده است.

به گزارش کاراته نیوز حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه تیم ملی نوجوانان امسال مسابقاتی را پیش رو ندارد، اظهار کرد: امسال مسابقات آسیایی و همچنین مسابقات کاراته قهرمانی امیدها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات کسب سهمیه برای حضور در المپیک جوانان نیز امسال برگزار خواهد شد، تصریح کرد: نفرات نخست مسابقات آسیایی ژاپن جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران با اشاره به اینکه برای کاراته‌کاها سه فرصت برای حضور در المپیک جوانان جهان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: نفرات نخست و دوم رنکینگ فدراسیون جهانی نیز جواز حضور در این دوره از مسابقات را کسب خواهند کرد.

روحانی در ادامه با اشاره به اینکه از جمله اهداف فدراسیون حضوری موفق در رقابت‌های المپیک در دوره‌های آتی است، گفت: در همین راستا ۹۰ درصد نوجوانان ملی پوش ایران سال گذشته با پشتوانه سازی خوبی که انجام شد، در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال شدند.

وی با تاکید بر اینکه پشتوانه‌سازی بسیار خوبی برای کاراته ایران در سال‌های آینده انجام شده است، ابراز کرد: در رده نوجوانان در مسابقات آسیایی بهترین عملکرد کاراته کشور را کسب شده و در مسابقات جهانی نیز در صورت عدم ناداوری‌ها می‌توانستیم مدال‌های بسیاری را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران با اشاره به اینکه چهار بازیکن نوجوانان تیم ملی ایران به نیمه نهایی مسابقات جهانی در اسپانیا راه پیدا کردند، افزود: عوامل مختلفی دست به دست هم دادند که ناداوری‌ها مهم‌ترین عامل برای عدم کسب مدال در مسابقات جهانی بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا