تمرینات تیم ملی کاراته کشورمان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود

کاراته‌کاهای کشورمان «لیگ جهانی کاراته ترکیه»، «بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸» و «مسابقات کاراته قهرمانی جهان» را پیش روی دارند.به گزارش کاراته نیوز و به نقل از المپیک ایران، اردونشینان تیم ملی کاراته که آماده حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا می‌شوند، تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.

 

نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان جهت حضور در بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات جهانی اسپانیا، با ۱۶ کاراته‌کا و زیر نظر کادر‌فنی این تیم در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.

 

حسن ایزدی سرپرست تیم‌های ملی کاراته با بیان اینکه این تمرینات تا روز اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا، در مجموعه آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد شد، گفت:

 

۱۶ کاراته‌کا از سوی کادر‌فنی به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شده‌اند که این تعداد با پیوستن چهار کاراته‌کای برتر مسابقات انتخابی تیم ملی امید که صبح امروز در فدراسیون کاراته انجام می‌شود به ۲۰ ورزشکار افزایش خواهد یافت.

 

ایزدی در ادامه گفت: تمرینات تیم ملی کاراته تا ۲۶ فروردین ماه در آکادمی ادامه خواهد داشت و اردونشینان این تیم که به دلیل ترافیک بالای تیم‌های اردونشین در فدراسیون کاراته، آکادمی را برای آماده‌سازی و اردوهای پیوسته خود تا جاکارتا انتخاب کرده‌اند، پس از پنج روز استراحت مجدداً تمرینات خود را با حضور در آکادمی المپیک پیگیری خواهند کرد.

 

سرپرست تیم‌های ملی کاراته همچنین درباره رویدادهای مهم پیش روی این تیم گفت: ملی‌پوشان تا روز اعزام به بازی‌های آسیایی در لیگ جهانی ترکیه که در خرداد‌ماه برگزار می شود حضور خواهند یافت و پس از بازی‌های آسیایی، به مسابقات کاراته قهرمانی جهان که آبان‌ماه و به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا