عباسعلی: طبق توصیه پزشکان دو هفته نباید تمرین کنم/ مسئولان ورزش حساب ویژه‌ای رو مدال کاراته باز کرده‌اند

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کاراته گفت: طبق توصیه پزشکان دو هفته نباید تمرین کنم و بعد از آن تمریناتم را آرام آرام آغاز خواهم کرد.

به گزارش کاراته نیوز حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که گویا برای رفع مصدومیت پای خود زیر نظر پزشکان هستید، گفت: یک مصدومیت کوچکی از ناحیه پای چپ دارم که در حال حاضر زیر نظر پزشکان مراحل درمان را پیگیری می‌کنم. در لیگ جهانی کاراته‌وان هلند با همین آسیب‌دیدگی که داشتم حضور پیدا کردم و خوشبختانه توانستم به مدال نقره مسابقات لیگ جهانی هلند برسم.

 

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینکه کاراته در سال ۹۷ سال بسیار پرترافیکی را پیش‌رو دارد، گفت: امسال سال مهمی برای کاراته ایران است، باید هرچه زودتر این مصدومیتی که دارم رفع شود تا بتوانم تمریناتم را بدون درد و ناراحتی پیگیری کنم و به آمادگی لازم برسم. امسال سال پرترافیکی برای کاراته ایران است و من پس از تعطیلات عید نوروز به سرعت درمانم را آغاز کردم تا انشاالله با آمادگی لازم خرداد ماه در لیگ جهانی کاراته‌وان ترکیه حضور داشته باشم. پس از آن مسابقات قهرمانی آسیا در اردن را پیش‌رو داریم، پس از آن بازی‌های آسیایی اندونزی و سپس لیگ جهانی آلمان را پیش رو داریم.

 

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی برنز در سال ۲۰۱۶ اتریش در پاسخ به این سوال که برای رفع این آسیب‌دیدگی چند هفته نباید تمرین کنید، گفت: طبق توصیه پزشکان دو هفته نباید تمرین کنم و بعد از آن تمریناتم را آرام آرام آغاز خواهم کرد. البته پزشکان پیش از اعزام به لیگ جهانی هلند توصیه کردند که در آن رقابت‌ها حضور پیدا نکنم. به هر حال در تلاشم انشاالله با کمک پزشکان هرچه زودتر این مصدومیت به پایان برسد و با آمادگی لازم در سال ۹۷ استارت بزنم.

 

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سوال که کاراته همیشه در بازی‌های آسیایی مدال‌ آور بوده و در واقع همه از این رشته انتظار کسب مدال را دارند به نظر شما آیا باز هم کاراته می‌تواند در بازی‌های آسیایی موفق شود، گفت: بازی‌های آسیایی همیشه برای کشورهای آسیایی حائز اهمیت و حساس بوده. این رقابت‌ها بسیار سنگین است و برای کشورها در رنکینگ آسیایی بسیار مهم است به همین خاطر همه ورزشکاران در این رقابت‌ها تلاش می‌کنند تا با کسب مدال طلا جایگاه کشورشان را در رنکینگ تغییر دهند. کسی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کند قطعاً از لحاظ توانمندی بسیار بالا است و باید برای رسیدن به هدف از لحاظ روحی و روانی خود را آماده کند تا بتواند نتیجه بگیرد. کاراته جزء رشته‌هایی است که همیشه در بازی‌های آسیایی در روزهای پایانی این رقابت‌ها برگزار می‌شود به همین دلیل مسئولان ورزش حساب ویژه‌ای روی این رشته مدال آور باز کرده‌اند. امیدوارم جامعه ورزش و مردم امسال نیز مثل دوره‌های قبل خبرهای خوبی از کاراته بشنوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا