کسب مدال طلا در آمریکا کار بزرگی بود/ با آمادگی بالا در لیگ جهانی ترکیه حضور خواهم داشت

کاراته‌کای تیم ملی ایران گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می‌بریم و خود را آماده می‌کنیم برای حضور در مسابقات لیگ جهانی ترکیه که با همه توان در این تورنمنت حضور پیدا خواهیم کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید احمدی، کاراته‌کای تیم ملی ایران، درخصوص عملکردش در مسابقات آمریکا و کسب مدال طلای مسابقات usa open صحبت کرد.

احمدی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه سطح این مسابقات از لحاظ کمی و کیفی بسیار بالا بود اظهار داشت: در مسابقات usa open که در لاس وگاس برگزار شد هزار ورزشکار از همه قاره‌ها حضور داشتند و بیشتر شرکت کنندگان از قاره آمریکا بودند. این مسابقات در رشته کشتی نیز در آمریکا برگزار می‌شود و برای اولین بار بود که یک ورزشکار از ایران در این مسابقات حضور پیدا می‌کرد. تیم ملی آمریکا با همه توان در این مسابقات حضور پیدا کرده بود.

وی در ادامه افزود: برای رسیدن به فینال با حریفانی از کشورهای ونزوئلا، شیلی، آمریکا و اکوادور مبارزه کردم و در بازی فینال به ورزشکار آمریکا خوردم که که قهرمان قاره آمریکا است و در مسابقات جهانی نیز عملکرد خوبی داشته است. با توجه به اینکه این کاراته‌کا از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران برخوردار بود ولی خداروشکر توانستم با انجام یک مبارزه خوب مدال طلای این مسابقات را کسب کنم. این مسابقات بسیار سنگین بود و همه کاراته‌کاهایی که حضور پیدا کرده بودند همه توان خود را گذاشتند.

کاراته‌کای تیم ملی ایران درخصوص برنامه‌های آتی تیم ملی کاراته ایران گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می‌بریم و خود را آماده می‌کنیم برای حضور در مسابقات لیگ جهانی ترکیه که با همه توان در این تورنمنت حضور پیدا خواهیم کرد. در این مسابقات به نوعی ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در اردن برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.

 

خبرنگار: محمدرضا پشوتن

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا