کاراته سال پراهمیت و سختی دارد/ زمان اعلام ترکیب تیم ملی مشخص شد

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: به لحاظ رویدادهای رسمی پراهمیت سال سختی پیش رو داریم و تلاش می کنیم هر میدانی را با دست پر ترک کنیم.

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: برنامه تمرینی ملی پوشان از امروز جمعه به صورت رسمی آغاز می شود. همه ملی پوشان به خوبی حساسیت میدان‌های پیش رو را درک کرده و باید با جدیت در تمرینات شرکت کنند.

 

وی ادامه داد: در سالی که روزهای ابتدایی آن را سپری می کنیم، لیگ های جهانی برای کسب امتیاز ورودی المپیک، مسابقات قهرمانی آسیا در اردن، بازیهای آسیایی در جاکارتا و قهرمانی جهان در مادرید را پیش رو داریم و برای تک تک آنها نیز برنامه خاصی داریم.

 

هروی در مورد نحوه انتخاب نفرات اصلی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا هم گفت: عملکرد ملی پوشان در لیگ های جهانی در سال ۲۰۱۸ و همچنین ارزیابی درون اردویی، تکلیف نفرات آسیایی را مشخص خواهد کرد. مرحله پنجم لیگ جهانی در ترکیه مهمترین میدان پیش روی ماست که تلاش داریم با قدرت در این رقابتها شرکت کنیم و پس از آن ترکیب اصلی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت بالای بازیهای آسیایی گفت: کاراته در همه ادوار گذشته با مدالهای خود باعث جهش خوب کاروان ورزشی ایران اسلامی در جدول توزیع مدالها شده است و در این دوره نیز تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته ایم تا با مدالهای زرین همان نقش موثر را به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.

 

سرمربی تیم ملی در خصوص مسابقات قهرمانی جهان هم گفت: ما در سه دوره گذشته در کنار کسب نتایج مطلوب در بخش انفرادی مردان در اتریش قهرمان جهان شدیم ودر بخش تیمی مدال طلا کسب نمودیم. در این دوره می خواهیم برای سومین دوره متوالی طلای با ارزش کومیته تیمی را کسب کرده و به نوعی هت تریک کنیم. این موضوع میسیر نمی شود مگر با حمایت جمعی اهالی کاراته و مسئولان تا کاراته کاها با خیال آسوده و با جدیت تمرین کرده و در بهترین شرایط بدنی راهی مادرید شوند.

هروی در پایان گفت: سخت تلاش می کنیم تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم، سربازانی در اردوی آماده سازی داریم که برای اهتزاز پرچم سه رنگ و مقدس ابران اسلامی با اتکا به خداوند و توسل به ائمه اطهار بدون خستگی و با قدرت، پرانرژی و با اتحاد و همدلی برای تحقق اهداف بزرگ سرسختانه مبارزه می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا