برای ارتقاء کاراته هندوستان با این کشور به توافق رسیدم/ تا بازی‌های آسیایی برنامه ریزی‌ کرده‌ایم

سرمربی تیم ملی کاراته هندوستان گفت: مسئولان فدراسیون کاراته هندوستان پیشنهاد همکاری داده بودند و بنده نیز تصمیم گرفتم برای ارتقاء کاراته هندوستان با این کشور به توافق برسم.

به گزارش کاراته نیوز احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که چطور شد که شما از بین پیشنهادهای بین المللی پیشنهاد کشور هندوستان را انتخاب کردید، گفت: بنده چند پیشنهاد بین المللی داشتم و همچنان دارم، اما دوست دارم هنر و تجربه کاری خود را در اختیار کشوری قرار دهم که فاقد نتایج مناسب بوده است. مسئولان فدراسیون کاراته هندوستان پیشنهاد همکاری داده بودند و بنده نیز تصمیم گرفتم برای ارتقاء کاراته هندوستان با این کشور به توافق برسم. در حال حاضر نیز کلیه رده های سنی را در نامه رسمی در بخش کومیته به من سپرده‌ا‌ند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا هدایت تیم ملی کاراته هندوستان تا بازی‌های آسیایی برعهده شما خواهد بود یا خیر، گفت: در حال حاضر در دهلی نو هستم، اما چند روز آینده اردوها آغاز خواهد شد. طبق برنامه ریزی‌هایی که انجام شده اردوها با حضور ۴۸ کاراته کا در شهر بوپال آغاز خواهد شد. پنج مرحله اردو تا بازی‌های آسیای برنامه ریزی شده و قرار است در کشورهای ژاپن و اردن هم حضور داشته باشیم.

 

سرمربی تیم ملی کاراته هندوستان خاطرنشان کرد: حضور و انتقال تجربیاتم در کشورهای اردن، پاکستان و کره جنوبی و موفقیت‌های که با آن کشورها داشتم و همچنین کسب موفقیت‌های پیاپی در سوپرلیگ کاراته ایران و برگزاری سمینار در کشورهای مختلف همچون، تایوان، سری لانکا، سنگاپور، آمریکا، چین، هنگ کنگ، اکوادور، کانادا، ژاپن و … باعث شده نظر کشورها برای همکاری با من بیشتر شود.

به همین دلیل در تلاش هستم با کشوری که در کاراته جایگاهی در سطح آسیا و جهان ندارند همکاری کنم، کشور هندوستان نیز کشوری است که در حال حاضر حضورم را قطعا می‌خواهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا