ملایم: با اجرای بی نقص کاتا، توانستیم عازم ژاپن شویم

تیم کاتا مازندران توانست با شکست دیگر رقبای خود به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی ژاپن باشند. از این جهت به سراغ مربی این تیم رفتیم و گفتگوی کوتاهی را با ایشان انجام دادیم. 

اعظم ملایم، مربی تیم کاتا مازندران در گفتگو با پایگاه خبری کاراته نیوز، گفت: کاتا تیمی ما در شرایطی توانست در رقابت های انتخابی تیم ملی به مقام نخست دست پیدا کند که یک تغییر در ترکیب تیم سه نفره خود داشتیم. همچنین یکی از بازیکنان ما بخاطر بیماری آنفولانزا شرایط جسمی خوبی نداشت.

وی ادامه داد: اصلی ترین رقیب ما در رقابت های انتخابی درون ادویی، تیم اصفهان بود که در طول چند سال گذشته رقابت بسیار نزدیکی با ما داشتند. اما در پایان بازیکنان تیم ما توانستند با اجرای کاتا بی نقص خود به عنوان تیم اول جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کنند.

مربی سابق تیم ملی کاتا با اشاره به عدم حضور اسپانسر در ورزش کاراته گفت: متاسفانه تا به امروز بازیکنان تیم ما با هزینه شخصی در مسابقات انتخابی تیم ملی و اردوهای ملی شرکت کرده اند و با توجه به اینکه در استان مازندران و در بخش کاتا به عنوان اولین مازندرانی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شدند هنوز حمایت چندانی از این بازیکنان انجام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا