خوشقدم: در ۲ وزن جوانان انتخابی نداریم

سرمربی تیم نوجوانان و جوانان کاراته دختران گفت: در ۲ وزن جوانان از کاراته کاهایی که شرایط سنی برای حضور در المپیک را ندارند، نمی توانیم از آنها در رقابتهای قهرمانی آسیا استفاده کنیم.

به گزارش کاراته نیوز سمانه خوشقدم به سایت فدراسیون کاراته گفت: به دلیل آنکه رقابتهای قهرمانی آسیا به نوعی انتخابی المپیک ۲۰۱۸ محسوب می شود و ضریب امتیازی خوبی دارد، چنین تصمیمی اتخاذ شده و پیشنهاد داده ام تا از این نفرات در رقابتهای بین المللی دیگری استفاده شود، ضمن اینکه فدراسیون نیز اعلام کرده در صورتی که شرایط سنی کاراته کاهای جوان به رده سنی امید نزدیک باشد جایگاهی را برای آنها تعریف کند تا بتوانند در مرحله آخر انتخابی تیم ملی امید شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تجربه خوب نگین آلتونی کاراته کا وزن منهای ۵۹ کیلوگرم در رقابتهای جهانی اسپانیا، کادر فنی تصمیم گرفت تا این بازیکن در یک وزن بالاتر(۵۹+کیلوگرم) محک بخورد و روز جمعه با زهرا خسروی از کرمانشاه مبارزه خواهد کرد.

وی گفت: در ۲ وزن ۴۸- و ۵۹- کیلوگرم جوانان نفراتی که موفق شدند عنوان اولی را با توجه به شرایط المپیکی بدست آورند، انتخابی نخواهیم داشت.
خوشقدم گفت : مرحله نهایی انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان روز جمعه ۱۸ اسفند ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود و بلافاصله پس از آن اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی به مدت یک هفته برگزار می شود.

خوشقدم افزود: در صورتی که شرایط حضور در اردوی مشترک قزاقستان فراهم شود، دومین مرحله اردوی آماده سازی را در این کشور و در شهر آلماتی و با حضور تیم های قزاقستان، آذربایجان و ترکیه به مدت ۱۰ روز برگزار خواهیم کرد. از همین رو کسانی که روز جمعه در انتخابی حاضر می شوند باید پاسپورت خود را به همراه داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا