ویشگاهی: تصمیمی برای آینده نگرفته ام

کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته ایران پس از بازگشت به دنیای قهرمانی و کسب مدال برنز لیگ جهانی اتریش، گفت: از عملکردم در این رقابت ها راضی هستم، اما هنوز تصمیمی برای ادامه مسیر و آینده حرفه ای خود نگرفته ام.به گزارش کاراته نیوز «جاسم ویشگاهی» که ۶ سال قبل در جریان مسابقات لیگ برتر کاراته از دنیای قهرمانی وداع کرده بود، روز گذشته در لیگ جهانی اتریش به دنیای تاتامی بازگشت و توانست با ۶ پیروزی و یک شکست به مدال برنز دست یابد تا بازگشت درخشانی داشته باشد.
کاراته کای پرافتخار ایران روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: آخرین مسابقات بین المللی که در آن حضور داشتم، هشت سال قبل در بازی های آسیایی گوانگجو بود که به مدال طلا رسیدم و پس از مدت ها، تصمیم به بازگشت گرفتم.
وی افزود: از عملکردم راضی هستم و در دیدار رده بندی برابر نماینده مطرح صربستانی که چند مدال قهرمانی اروپا و مدال های مراحل مختلف لیگ جهانی را در کارنامه دارد به پیروزی رسیدم و از اینکه توانستم به مدال برنز دست یابیم، خوشحال هستم.
ویشگاهی با اشاره به اینکه لیگ جهانی اتریش به صورت فشرده برگزار شد و نفرات خوبی در آن حضور داشتند، گفت: تنها با سه هفته تمرین جدی در این رویداد بین المللی به میدان رفتم.
قهرمان پرافتخار کاراته ایران با اشاره به اینکه معتقد است بازگشت او به میدان، انگیزه ای برای جوانان خواهد بود تا بتوانند بهترین بهره را از توانایی های خود ببرند، گفت: خودم دوست داشتم به دنیای قهرمانی بازگردم و شرایط آمادگی ام را بسنجم، اما هیچ تصمیمی برای آینده و ادامه حضور در مسیر قهرمانی اتخاذ نکرده ام.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا