یک فینال و شانس کسب سه برنز ماحصل تلاش ایران در روز دوم/ کاتا تیمی بانوان سوم شد

در پایان دومین روز از دومین مرحله لیگ‌جهانی کاراته وان ۲۰۱۸ که در دبی امارات در حال پی گیری است، سه کاراته کای کشورمان برای کسب مدال به مصاف حریفان خواهند رفت.

به گزارش کاراته نیوز، در دومین مرحله لیگ‌جهانی کاراته که با حضور ۶۲۶ ورزشکار از ۷۵ کشور در دبی امارات برگزار می شود، امروز و در وزن منهای ۸۴ کیلو گرم علی فداکار با شایستگی تمام و کسب پنج پیروزی به دیدار فینال رفت تا برای کسب مدال طلا با احمد المساری از مصر به رقابت بپردازد.

 

فداکار در گام‌اول حریفی از کانادا را ۳ به صفر شکست داد.‌ در مسابقه دوم کاراته کای آذربایجان را ۴ بر یک مغلوب کرد.

فداکار در پیکار سوم موفق شد حریف آرژانتینی را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست دهد. در یک‌ چهارم، حریفی از کرواسی را با احتساب قانون سنشو مغلوب کرد.

فداکار در مرحله نیمه نهایی و در یک بازی یک طرفه حریف اکراینی را ۷ بر ۲ شکست داد و به فینال وزن منهای ۸۴ کیلوگرم راه یافت.

 

امروز همچنین محدثه آقایی در وزن مثبت ۶۸ کیلو گرم‌ با چهار برد در پیکار علیه کاراته کاهای بلغارستان، اسلواکی، مصر و ترکیه، با شکست در نیمه نهایی مقابل حریف فرانسوی از رسیدن به فینال بازماند تا برای کسب نشان برنز به جدال با کاتزین از مکزیک بپردازد.

 

در آنسوی جدول مثبت ۶۸ کیلوگرم بانوان نیز حمیده عباسعلی دیگر کاراته کای ایران در این وزن حضور داشت که باید برای رسیدن به سکوی سوم‌ پیکارهایش را در جدول رپه شارژ دنبال کند.

عباسعلی در بازی اول از سد حریف آلمانی عبور کرد، در مبارزه دوم خود مقابل کاراته کای سویسی ۲ به صفر به پیروزی رسید. عباسعلی در بازی سوم نماینده یونان را شکست داد. اما در مبارزه یک چهارم نهایی برابر نماینده یویکوزا آیومی نماینده سرشناش ژاپنی ها ۴ بر یک مغلوب شد تا با فینالیست شدن حریف، به گروه بازنده ها برود.

 

عباسعلی در این مرحله حریف مصری را ۳ به یک شکست داد تا برای کسب نشان برنز به دیدار حریف اسپانیایی بشتابد.

 

در کاتای تیمی بانوان هم نمایندگان کاراته ایران با توجه به شکست برابر نماینده امارات نشان برنز این رقابت ها را کسب کردند.

 

همچنین در کاتا انفرادی آقایان نیز ابوالفضل شهرجردی پس از کسب دو پیروزی برابر نماینده ژاپن مغلوب شد و با توجه به راهیابی حریف ژاپنی به فینال، شهرجردی نیز به جدول شانس مجدد راه یافت.

شهرجردی جوان در این مرحله حریفانی از هنگ کنگ و مراکش را شکست داد تا فردا برای کسب مدال برنز برابر دیگر حریف مراکشی به رقابت بپردازد.

در همین بخش، امیر بهادر تدین دیگر نماینده کاتا کشورمان حضور داشت که با توجه به شکست برابر دارمیان کوئنترائو راهی جدول رپه شارژ شد اما نتوانست از شانس به دست آمده استفاده کند و با شکست برابر نماینده ترکیه از رسیدن به مدال برنز بازماند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا