مبارزه شهرجردی برای کسب مدال برنز لیگ جهانی امارات

نماینده کاتای کشورمان فردا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می رود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در ادامه دومین مرحله لیگ‌جهانی کاراته وان امارات که با حضور ۶۲۶ کاراته کا از ۷۵ کشور در دبی برگزار می شود، در کاتای انفرادی مردان ابوالفضل شهرجردی ابتدا تومیسلاو استولار از کرواسی را ۴ بر یک مغلوب کرد، سپس سید سلمان الموسوی از کویت را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و در سومین دیدار به مصاف روی کیانو ژاپنی، نفر دوم رنکینگ جهان، دارنده ۳ عنوان قهرمانی جهان رفت و با نتیجه ۵ بر صفر مقابل این حریف نامدار شکست خورد.

با راهیابی کیانو به فینال، شهرجردی در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد. او در این گروه ۵ بر صفر لائو هینگ چی از هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و در دومین دیدار هم عدنان الحکیمی مراکشی را ۵ بر صفر برد تا فردا برای کسب مدال برنز به مصاف محمد الحنی دیگر نماینده کشور مراکش برود.

 

در همین بخش امیربهادر تدین، در مبارزه نخست خود ۳ بر ۲ سیدمحمد الموسوی کویتی را شکست داد. در مبارزه دوم مقابل دامین کوئینترو نفر اول رنکینگ جهان، نایب قهرمانی جهان و قهرمان اروپا رفت و ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

با راه یافتن کوئینترو اسپانیایی به فینال، تدین در جدول شانس مجدد به روی تاتامی رفت. او ۳ بر ۲ کریس چنگ از هنگ کنگ را برد و در دومین دیدار ۳ بر ۲ مقابل وفا گوکتاش از ترکیه مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا