معرفی نفرات برتر کاراته کای نوجوان و امید دختران 

در سومین روز از پیکارهای انتخابی تیم ملی(قهرمانی کشور) دختران کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و امید به روی تاتامی رفتند و نفرات برتر کاتا و کومیته مشخص شدند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین و آخرین روز پیکارهای انتخابی تیم ملی(قهرمانی کشور) دختران، کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و امید در سالن آزادی سنندج به مصاف هم رفتند که در پایان نفرات ذیل در اوزان مختلف کومیته و کاتای تیمی و انفرادی معرفی شدند.

 

در رده سنی امید/

کاتای انفرادی، فاطمه میروردی زاده از تهران اول شد. نیلوفر باقری از البرز در مکان دوم قرار گرفت. هما رستگار نیا از اصفهان و ژینوس محسنی از کرمان در جای سوم ایستاد.

در این بخش ۲۳ کاتارو حضور داشتند.

 

در وزن ۵۵- کیلوگرم، نفیسه رضایی از اصفهان مقام نخست را کسب کرد. هانا امیری از کردستان دوم شد. شکیبا چگینی از لرستان و سارا سادات صالحی از اصفهان سوم مشترک شدند.

در این وزن ۱۸ کاراته کا شرکت داشتند.

 

در وزن ۵۰- کیلوگرم، فائزه چیذری از البرز مقام نخست را بدست آورد. مریم قنبرزاده از البرز بر سکوی دوم ایستاد. مینا درویش از مازندران و عطیه غلامی کفشگری از مازندران سوم مشترک شدند.

در این وزن ۳۲ کاراته کا شرکت داشتند.

 

در وزن ۶۱- کیلوگرم، آتوسا رضایی جو از البرز اول شد. سیما نوری از مازندران در مکان دوم ایستاد. سیده فاطمه زهرا خلیلی از مازندران و کیمیا عزیزی از مازندران سوم شدند.

در این وزن ۱۷ کاراته کا به روی تاتامی رفتند.

 

در وزن ۶۸- کیلوگرم، محدثه هنرمند از تهران مقام اول را از آن خود کرد. زهرا ستوده نیا از تهران دوم شد. معصومه صابر از گیلان و یگانه مرادی از مرکزی مشترکاً سوم شدند.

در این وزن ۲۴ کاراته کا با هم مبارزه کردند.

 

در وزن ۶۸+ کیلوگرم، شقایق امیدوند از مازندران مکان نخست را بدست آورد. یلدا مهین از آذربایجان شرقی در مکان دوم ایستاد. روشنک شاکریان از خوزستان و مهدیه هادیان از مازندران مشترکاً بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در این وزن ۲۰ کاراته کا شرکت داشتند.

 

در رده سنی نوجوانان/

در وزن ۴۷- کیلوگرم، فائزه طوسی از البرز اول شد. فاطمه غلامی از لرستان در مکان دوم قرار گرفت. رقیه بنداد کرمانی از مازندران و محنا پوراحمدیان از کرمان سوم مشترک شدند.

در این وزن ۱۹ کاراته کا شرکت داشتند.

 

در وزن ۵۴- کیلوگرم، حدیث کاظم لو از البرز در مکان اول ایستاد. آیلار حسین زاده از هرمزگان دوم شد. مهنا میرزایی از مازندران و فاطمه بداق از لرستان سوم مشترک شدند.

در این وزن ۶۳ نفر حضور داشتند.

 

در وزن ۵۴+ کیلوگرم، آیدا خوشبختی از مازندران اول شد. هانیه کریمی از تهران در مکان دوم ایستاد. سیده لیلا عباسیان از مازندران و سیده مبینا موسوی از مازندران مشترکاً در جای سوم قرار گرفتند.

در این وزن ۵۹ نفر حضور داشتند.

 

در کاتای تیمی نوجوانان- جوانان، تیم تهران با ترکیب( پروانه سلیمانی، کیمیا بیرقی و ملیکا بیرقی) مقام نخست را کسب کرد. تیم البرز با ترکیب(نازنین بخشی، مونا ابراهیمی و عسل کیا روستا) دوم شد. تیم کرمانشاه با ترکیب(پرنیا کریمی ، صبا امیریان و سوگند غلامی) و تیم آذربایجان شرقی با ترکیب(بیتا علی پور، مریم خیری و زهرا برزگر) سوم شدند.

در این بخش ۱۱ تیم شرکت داشتند.

در کاتای انفرادی نوجوانان، فاطمه مشایخی از مرکزی اول شد. بیتا بتوئی از تهران در مکان دوم قرار گرفت. صبا امیریان از کرمانشاه و کیمیا بیرقی از تهران سوم مشترک شدند.

در این بخش ۴۱ کاتارو شرکت داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا