دفاعیه زند: هیچگاه عدالت را فدای منافع شخصی خود نخواهم کرد

جمشید زند نائب رییس کمیته داوران به اتفاقات و حواشی مسابقات قهرمانی کشور سنندج واکنش نشان داد

به گزارش کاراته نیوز پس از درج اخبار در رابطه با حواشی اتفاق افتاده در محل برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در سایت و کانال تلگرام کاراته نیوز، جمشید زند نائب رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته و ریاست هیات کاراته استان مرکزی طی تماسی با خبرنگار ما، عنوان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون کاراته قرار بر این بود که من هم به همراه سایر داوران به رقابت های لیگ جهانی امارات اعزام شوم. اما با توجه به ساعت پرواز و مسافت نزدیکتر من نسبت به سایر اعضای کمیته داوران، تصمیم گرفته شد که بنده یک نیم روز بیشتر در سالن مسابقات حضور داشته باشم تا بتوانم در امر داوری کمکی کرده باشم.

وی ادامه داد: خروج همزمان من از سالن رقابت ها با اتفاقاتی که در سالن مسابقات افتاد بسیاری از حاضرین در سالن را به اشتباه انداخت . آنها دلیل خروج من از سالن مسابقات را ترک وظیفه و اعتراض تعبیه کردند اما به هیچ وجه همچین تصمیمی نداشتم و دلیلش تنها برای رسیدن به پروازم بود.

ریاست هیات کاراته مرکزی اظهار داشت: در هنگام خروج از سالن مسابقات، در تاتامی شماره ۳ فعل و انفعالاتی رخ داد که برای دقایقی جو سالن را به هم ریخت. من نیز برای آرام کردن شرایط پیش آمده و اتفاقاتی که در سالن مسابقات افتاد، در آن تاتامی حضور پیدا کردم و برای پایان دادن به جنجال ها و آرام کردن جو پیش آمده آقای نیکوهمت را از سالن خارج کردم تا مسابقات به روال عادی برگزاری خود برگردد.

ریاست هیات کاراته استان مرکزی در پایان صحبت هایشان خاطرنشان کردند: هر چند این مسائل بارها در مسابقات پیش آمده که گروهی به حق و ناحق نسبت به داوری ها و قضاوت ها اعتراض کنند اما این عمل که داوران در قضاوت دخالت کنند را عملی تایید شده نمی دانم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در برگزاری مسابقات نباشیم. از نظر من قضاوت یک امر مهم است و هیچگاه نباید عدالت را فدای منافع شخصی خود کرد. لطفا جامعه کاراته اجازه ندهند بدخواهان کاراته برای سوء استفاده شخصی، کاراته را دچار چالش کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا