جنجال در نبود قاضی القضات

با توجه به اخبار به گوش رسیده از سالن رقابت های انتخابی تیم ملی، یکی از داوران مطرح کشور با اعمال نفوذ در نتیجه ی چند دیدار موجب التهاب جو سالن شد که البته دخالت مستقیم برای تغییر نتیجه ی یکی از بازی ها کار را به درگیری لفظی رساند که در پایان با دخالت برخی از داوران و مربیان این قائله ختم به خیر شد.

حال سوال اینجاست چرا باید داور شناخته شده کشورمان در نبود رییس کمیته داوران از قدرت و نفوذ خود استفاده کند و با حضور در تاتامی که سرداور آن شخص دیگری است بخواهد نتیجه یک رقابت را تغییر دهد.

لازم به ذکر است، با توجه به اخبار شنیده شده، پس از این اتفاق یکی از داوران کشور که جایگاه بالایی در شورای داوران فدراسیون کاراته دارد، مسئولیت خود را در سالن رقابت ها رها کرده و مسابقات را نیمه کاره گذاشته و سالن مسابقات را ترک کرده است.

همچنین مستنداتی از مجموعه فیلم ها و عکس ها از سوی برخی مربیان، ورزشکاران به دست ما رسیده است که اگر این مدارک در فضای مجازی گسترش یابد باعث خدشه دار شدن جایگاه کاراته در نگاه عموم ورزش دوستان کشور می شود.

لذا این پایگاه خبری از تمامی علاقه مندان به کاراته درخواست دارد تا از نشر این اطلاعات خودداری کنند تا کاراته وارد حاشیه نشود و گزک دست حاشیه سازان رسانه ای ندهند.

آیا قضاوت ها نباید دور از روابط دوستی و خانوادگی باشد؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا