چراغی: از حمایت تمامی ارگان ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از رقابت های کشوری تشکر میکنم

مسابقات انتخابی تیم ملی (قهرمانی کشور) طی سه روز در بخش مردان در استان کردستان برگزار شد، همین امر بهانه ای شد تا به سراغ سرکار خانم سهیلا چراغی رئیس هیات کاراته استان کردستان برویم و مصاحبه کوتاهی با وی داشته باشیم.

 

چراغی در گفتگو با خبرنگار “کاراته نیوز” درخصوص شرایط مسابقات و نحوه برگزاری آن گفت: مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) این دوره مهمتر از تمامی ادوار گذشته است، چرا که این مسابقات گزینشی برای نخستین دوره از پیکارهای المپیک جوانان آرژانتین و پیکارهای آسیایی ژاپن و اردن ۲۰۱۸ می باشد. از این رو برگزاری این مسابقات در سطح بالا خیلی حائز اهمیت بود. بر این اساس ما نیز تمامی تلاش خود را به کار بستیم تا این رقابت ها بدون وجود هیچ مشکلی در سطح خوب و به نحو احسن برگزار گردد.

وی در ادامه بیان کرد: باتوجه به آن‌که قبل از برگزاری این رقابت ها اکثر استان ها مخالف میزبانی ما بخاطر شرایط جوی بودند، جلسات متعددی را با ارگان های مختلف برگزار کردیم تا هیچگونه خللی در برگزاری این مسابقات به وجود نیاید. در این راه اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و فرمانداری استان و شهرستان سنندج حمایت کردند تا ما بدون مشکل برنامه هایی که مدنظر داشتیم را اجرا کنیم.

رئیس هیات کاراته کردستان در ادامه با اشاره به کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در رقابت های کشوری پسران بیان داشت: آخرین روز از پیکارهای انتخابی تیم ملی در بخش پسران در حالی پیگیری شد که، استان کردستان در مجموع موفق به کسب یک مدال طلا کیوان بابان، یک نقره کاتا انفرادی جوانان زانا فیضی، برنز کاتا تیمی و برنز سوران زمانی شد. که البته این نتایج قابل قبول است چراکه سال‌ها استان کردستان از قهرمانی کاراته به دور بود. و با توجه به برنامه ریزی هایی که داشتیم و اردوهای متعددی که برگزار کردیم خوشبختانه توانستیم به این سه مدال با ارزش دست یابیم که این خود نشانگر آن است که روند کاری ما رو به رشد و قابل قبول است.

چراغی در پایان عنوان کرد: کاراته کشور عزیزِ ما در سطح جهان مطرح است. ای کاش در بخش کاتا هم بتوانیم اردوهای خوبی را با مربیانی که واقعا توانستند نفرات خوبی را در سطح بین المللی پرورش دهند داشته باشیم. این اهمیت باعث میشود که کاتای ایران نیز همانند کومیته رشد کند. در انتها باید به این نکته اشاره کنم که اگر موفقیتی در کاراته استان حاصل شد ابتدا به دلیل همدلی و اتحاد جامعه کاراته استان است. صمیمانه از همه مسئولین، دست اندر کاران برگزاری این مسابقات و کسانی که واقعا زحمت کشیدند به خصوص در امر داوری، پیشکسوتان و مربیان ارزنده تشکر می‌نمایم‌.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا