ما به خاطر منافع ملی با درخواست دانشگاه آزاد موافقت کردیم/ شانس زیادی برای قهرمانی در سوپر لیگ کاراته را داریم

مربی تیم تعاون در سوپرلیگ کاراته گفت: تیم دانشگاه آزاد درخواست داد تا بازی با تیم تعاون به هفته بعدی موکول شود و ما نیز به خاطر منافع ملی با این درخواست موافقت کردیم و حالا قرار است چهارم اسفندماه بازی معوقه ما با این تیم برگزار شود.

به گزارش کاراته نیوز حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور تیم تعاون در مسابقات هفته ششم مسابقات سوپرلیگ کاراته، اظهار داشت: ما روز گذشته دو بازی با تیم سیواکای تهران و هیات کاراته گیلان داشتیم و خوشبختانه هر دو بازی را با اقتدار پیروز شدیم، تنها در کاتای تیمی مقابل سیواکای بازی را واگذار کردیم. انصافا امسال مسابقات منظمی در حال برگزاری است و سالن خوبی در اختیار سازمان لیگ قرار دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فشار حضور در مسابقات کاراته وان و سوپر لیگ احتمال مصدومیت برای ملی پوشان را ندارد؟ گفت: ملی پوشانی که از مسابقات کاراته‌وان فرانسه به ایران آمده‌اند، روز گذشته شاهد بودیم که آن طراوت و شادابی لازم را نداشتند. به هر حال خستگی حضور در مسابقات بر تن آن ها مانده است، اما ناچار بودند در قالب تیم‌هایی که با آنها قرارداد دارند روز جمعه به روی تاتامی بروند،‌کاراته‌کاهایی مثل فداکار و آسیابری روز گذشته با تمام خستگی‌هایی که داشتند مبارزه کردند، این خستگی‌ها امکان دارد باعث آسیب‌دیدگی ملی‌پوشان ما شود اما چاره‌ای نیست. به هر حال شرایط فدراسیون طوری بود که باید لیگ را برگزار کنند و از آن سو هم اعزام‌ تیم‌ ملی باید طبق روال پیش برود، این شرایط برای همه یکسان است و کاراته‌کاها باید تلاش کنند از لحاظ بدنی شرایط خود را طوری آمده نگه دارند که در چنین وضعیتی آسیب نبینند.

روحانی در پاسخ به این سوال که چرا تیم دانشگاه آزاد علی‌رغم دو بازی که انجام داده مقابل تیم تعاون حضور پیدا نکرده، گفت: روز گذشته بازی با تیم دانشگاه آزاد با درخواست مسئولان این تیم به تعویق افتاد،‌ آنها تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و حضور در کمپ مجارستان در اختیار نداشتند، به همین دلیل تیم دانشگاه آزاد درخواست داد تا بازی با تیم ما (تعاون) به هفته بعدی موکول شود و ما نیز به خاطر منافع ملی با این درخواست موافقت کردیم، قرار است چهارم اسفندماه بازی معوقه ما با تیم دانشگاه آزاد برگزار شود.

مربی تیم ملی نوجوانان در پاسخ به این سوال که تیم تعاون چقدر شانس کسب قهرمانی در مسابقات سوپر لیگ را دارد، گفت: ما چهارم اسفندماه سه بازی بسیار مهم را پیش رو داریم، باید با تیم‌های دانشگاه آزاد، پاس قوامین و آوای رزم مبارزه کنیم، اگر بتوانیم تیم دانشگاه آزاد را شکست دهیم چهار اسفند ماه طبیعتا قهرمانی را جشن خواهیم گرفت، اگر دانشگاه آزاد قهرمان شود این اتفاق بسیار مهمی خواهد بود، چرا که این تیم برای اولین‌بار در مسابقات سوپرلیگ حضور پیدا کرده و قهرمانی را نیز از آن خود کرده است، جا دارد از مظلومی و نوروزی مسئولان این تیم تشکر کنم که خالصانه ما را در این رقابت‌ها حمایت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا