هرمزگان قهرمان رقابت های کاراته جنوب کشور شد

تیم هرمزگان قهرمان هشتمین دوره رقابت های قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین جنوب کشور شد.به گزارش کاراته نیوز مسئول سبک کیوکوشین کاراته استان هرمزگان شامگاه جمعه در حاشیه پایان این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: هشتمین دوره رقابت های قهرمانی کاراته سبک «کیوکوشین ایچی گکی» جنوب کشور در بخش مردان با حضور ۲۵۰ ورزشکار از استان های یزد، فارس، اصفهان و هرمزگان روز جمعه ۱۳ بهمن ماه ۹۶ به میزبانی شهرستان رودان برگزار شد.
محمد عابدینی اظهار داشت: این رقابت ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ۳۳ گروه وزنی از منهای ۲۰ تا مثبت ۹۰ کیلوگرم برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت ها استان هرمزگان با کسب ۲۳۶ امتیاز با اقتدار در جایگاه نخست ایستاد.
عابدینی افزود: استان فارس با کسب ۲۳۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت، اصفهان با ۴۴ امتیاز سوم شد و یزد با کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه چهارم این دوره از رقابت ها قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: استان هرمزگان با ۱۶ مدال طلا، فارس با ۱۱ مدال طلا و یزد با سه مدال طلا این دوره از رقابت ها را دست پر و با موفقیت پشت سر گذاشتند.
عابدینی بیان کرد: شیهان احمد مبارکی نایب رئیس شورای داوران سبک کیوکوشین ایچی گکی کشور ناظر این دوره از رقابت ها بود.
وی از ارتقای سطح این دوره از رقابت ها خبر داد و افزود: این رویداد ورزشی با حضور و استقبال پرشور کاراته کاها از چهار استان کشور برگزار شد که شماری از شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها از ملی پوشان، افتخارآفرینان و مدال آوران در میدان های مختلف کشوری و بین المللی بودند.
شهرستان رودان با بیش از ۱۲۴ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا