تثبیت جایگاه دانشگاه آزاد در صدر جدول سوپر لیگ کاراته 

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ششم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با شکست تیم پاس قوامین، تیم سوم جدول رده بندی موقعیت خود را در صدر تثبیت بخشید. ضمن اینکه تیم بیمه تعاون با ۲ برد همچنان در رده دوم جدول رده بندی جای دارد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، هفته ششم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور امروز(جمعه ۱۳ بهمن ماه) در مجموعه ورزشی غدیر تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب پیروزی برای تیم های نارین صنعت آریا و تیم پاس قوامین تیم رده سومی جدول رده بندی موقعیت خود را در صدر جدول استحکام بخشید و با ۴۲ امتیاز صدرنشین باقی ماند.

 

در این هفته دانشگاه آزاد اسلامی ۲۹ بر صفر نارین صنعت آریا را شکست داد و سپس ۲۳ بر ۶ مقابل تیم پاس قوامین به برتری رسید. در مبارزه دیگر هم پاسی ها علیرغم برتری ۲۱ بر صفر مقابل تیم آوای رزم با ۳۳ امتیاز به یک رده پایین تر رفته و در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

 

تیم بیمه تعاون، ابتدا ۲۲ بر ۶ گوجوریو سی واکای تهران را برد و سپس ۲۹ بر صفر از سد هیات کاراته گیلان گذشت تا با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی بایستد.

 

مناطق نفت خیز جنوب ۲۹ بر صفر نارین صنعت آریا را برد و در ادامه ۲۳ بر ۶ رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) را شکست داد و با ۳۶ امتیاز در مکان سوم جدول قرار گرفت.

 

در سایر دیدارها، رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) ۲۳ بر ۶ هیات کاراته گیلان را مغلوب کرد. سپس ۱۷ بر ۹ تیم آوای رزم را شکست داد.

 

گوجوریو سی واکای تهران ۲۹ بر صفر نارین صنعت آریا را شکست داد.

 

آوای رزم با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ هیات کاراته گیلان را مغلوب کرد.

 

جدول رده بندی تا پایان هفته ششم:

۱- دانشگاه آزاد اسلامی با ۴۲ امتیاز

۲-بیمه تعاون با ۳۹ امتیاز

۳-مناطق نفت خیز جنوب با ۳۶ امتیاز

۴-پاس قوامین با ۳۳ امتیاز

۵-گوجوریو سی واکای تهران با ۲۴ امتیاز

۶-رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۲۴ امتیاز و تفاضل برد کمتر

۷- آوای رزم با ۱۲

۸- هیات کاراته گیلان با ۹ امتیاز

۹- نارین صنعت آریا با ۳ امتیاز

۱۰- گوجوریو سی واکای سنندج بدون امتیاز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا