ریاضی ضعیف مسئولان، رقابت‌های رده سنی کاراته را تکرار می‌کند/ لطفا بزرگسالان را به مسابقات رده‌های سنی پایه اعزام نکنید!

مسابقات قهرمانی کشور کاراته رده‌های سنی به دلیل ضعف مسئولان فدراسیون کاراته در ریاضیات مجددا برگزار خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رقابت‌های قهرمانی کشور رده‌های سنی کاراته پسران هفته گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شد و حالا پس از گذشت چند روز مسئولان این فدراسیون متوجه شده‌اند که رقابت‌ها با مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن تطابق سنی ندارد! بدین ترتیب در نهایت تعجب این رقابت‌ها باید بار دیگر تکرار شود تا نفراتی که شرایط سنی حضور در میدان آسیایی را دارند با هم به رقابت بپردازند!

این اتفاق عجیب در حالی رخ داده که اکثر مسئولان فدراسیون کاراته راهی پاریس شدند تا ضمن زیر نظر داشتن عملکرد ملی‌پوشان در رقابت های کاراته وان، زیر برج ایفل با هم ریاضی کار کنند تا دیگر در محاسبه شرایط سنی به مشکل نخورند!

شکی نیست که در این بین خیلی از مسئولان این فدراسیون مقصر هستند اما خونسردی مسندنشینان کاراته و بستن بار سفر به پاریس در این برهه زمانی قابل هضم نیست!

این گاف تاریخی همزمان با حضور ملی‌پوشان کاراته در رقابت‌های کاراته وان پاریس اتفاق افتاده و در حال حاضر تمرکز رییس فدراسیون روی عملکرد تیم ملی خواهد بود اما امیدواریم رییس باسابقه کاراته کشور که در زمان حضورش در راس فدراسیون اکثر اوقات در جلسه بوده و وقت پاسخ دادن به تلفن خود را ندارد، حداقل در این خصوص پاسخگو باشد.

مسئولان فدراسیون مدعی هستند مشکلی در این رابطه وجود ندارد و مسابقات تکراری ۱۹ بهمن در کردستان برگزار خواهد شد که امیدواریم حداقل در رقابت های تکراری شاهد این اشتباه وحشتناک نباشیم تا در رقابت های ژاپن بجای تیم های رده سنی پایه از کاراته کاهای بزرگسال استفاده نکنیم!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا