سهمیه مساوی ۴ تیم در صدر رنکینگ سوپر لیگ مردان کاراته 

رنکینگ هفته اول از دور برگشت سوپر لیگ کاراته در حالی اعلام شد که ۴ تیم سهمیه ای مساوی در صدر را به خود اختصاص دادند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  سایت فدراسیون کاراته، در پایان هفته اول از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، سازمان لیگ فدراسیون رنکینگ کاراته کاها را اعلام کرد که براساس آن تیم های مناطق نفت خیز جنوب، بیمه تعاون، پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی هر کدام با داشتن ۲ ورزشکاردر صدرجدول رده بندی سهمیه ای مساوی را به خود اختصاص دادند.

 

در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی از تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۲۷۲ امتیاز در صدر قرار دارد. امیربهادر تدین از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۶۸ امتیاز و مهران قربانعلی پور از تیم بیمه تعاون با ۲۲۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

 

در کاتای تیمی، تیم مناطق نفت خیزجنوب با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند با ۳۲۱ امتیاز صدرنشین شد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر با ۲۷۲ امتیاز درمکان دوم ایستاد و تیم پاس با ترکیب سعید کاظمی، حسام زرین نعل و حسین زرین نعل با ۲۴۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

 

در وزن ۵۵-کیلوگرم، بهنام نجفی از تیم پاس با ۱۸۱ ، مهدی کریمی که در نیم فصل اول در تیم نارین صنعت آریا حضور داشت و در نیم فصل دوم به مناطق نفت خیز جنوب پیوست با ۱۶۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. مجید حسین نیا از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳۸ امتیاز سوم است.

 

در وزن ۶۰-کیلوگرم، محمد شایگان از تیم پاس با ۲۲۶ امتیاز در رده نخست قرار دارد. عبدالله ولدی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۶۰ امتیاز و مصطفی روستا از تیم گوجوریو سی واکای تهران با ۱۴۷ امتیاز

در وزن ۶۷- کیلوگرم، هامون درفشی پور از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۲۴ امتیاز صدرنشین این وزن است. امیررضا میرزایی ازتیم پاس با ۱۳۷ امتیاز و سعید علیپور از تیم بیمه تعاون با ۱۲۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفته

 

در وزن ۷۵-کیلوگرم، بهمن عسگری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۵۹ امتیاز ، کیوان بابان از تیم گوجوریو سی واکای تهران با ۲۳۱ امتیاز و مهرداد پورشیب از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۱۲۱ امتیاز به ترتیب در مکانهای اول تا سوم جدول رنکینگ جای دارند.

 

در وزن ۸۴-کیلوگرم، مهدی قراری زاده از تیم بیمه تعاون با ۲۲۵ امتیاز سکوی نخست را در اختیار دارد. مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۰۶ امتیاز دوم است و سیدرضا خوشکلام که نیم فصل نخست را در تیم هیات کاراته گیلان مبارزه کرد و در نیم فصل دوم به تیم پاس قوامین آمد با ۱۴۹ امتیاز در رده سوم جای دارد.

 

در وزن آزاد، صالح اباذری از تیم بیمه تعاون با ۲۰۳ امتیاز، مهدی عاشوری از تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با ۱۸۶ امتیاز صدرنشین است. سامان حیدری از تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۱۸۶ امتیاز دوم و سوم هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا