تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد/ بیمه تعاون به یک قدمی صدر رسید

دور برگشت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور با تداوم پیروزیهای دانشگاه آزاد و صدرنشینی این تیم در سالن غدیر تهران آغاز شد.


به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، هفته اول از دور برگشت این رقابتها امروز جمعه هشتم دی ماه برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۳ پیروزی با نتایج مشابه ۲۹ بر صفر مقابل تیم های آوای رزم، هیات کاراته گیلان و گوجوریو سی واکای سنندج همچنان صدرنشینی خود را در جدول رده بندی حفظ کرد.

بیمه تعاون دیگر مدعی این فصل سوپر لیگ هم مقابل رقبای خود پیروز شد. این تیم ابتدا ۲۹ بر صفر گوجوریو سی واکای سنندج را شکست داد، سپس موفق شد در مهمترین دیدار هفته مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب۲۰ بر ۹ پیروز تاتامی را ترک کند و در ادامه ۲۷ بر یک رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) را شکست داد.

پاس قوامین ۲۲ بر ۷ گوجوریو سی واکای تهران را مغلوب کرد سپس ۲۹ بر صفر از سد نارین صنعت آریا گذشت و در سومین دیدار هیات کاراته گیلان را ۲۲ بر ۷ برد. مناطق نفت خیز جنوب ۲۳ بر ۶ هیات کاراته گیلان را برد و در ادامه ۲۰ بر ۶ گوجوریو سی واکای تهران را مغلوب کرد.

در سایر دیدارها نارین صنعت آریا ۱۲ بر ۱۷ مغلوب تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) شد. رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) ۲۹ بر صفر گوجوریو سی واکای سنندج را شکست داد. گوجوریو سی واکای تهران ۲۹ بر صفر مقابل تیم آوای رزم به برتری رسید و آوای رزم ۲۱ بر ۸ بر تیم نارین صنعت آریا غلبه کرد. ضمن اینکه در دیدار معوقه بین تیم های هیات کاراته گیلان با آوای رزم با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ به سود تیم گیلانی خاتمه یافت.

در جدول رده بندی این رقابتهاف بعد از دانشگاه آزاد اسلامی ۳۶ امتیازی، بیمه تعاون با ۳۳ امتیاز و پاس قوامین با ۲۷ امتیاز در مکانهای دوم و سوم قرار دارند. مناطق نفت خیز جنوب نیز با ۲۷ امتیاز تیمی و ۲۲۹ امتیاز انفرادی در مکان چهارم ایستاده و گوجوریو سی واکای تهران با ۱۸ امتیاز تیمی و ۱۹۳ امتیاز انفرادی به همراه رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) با همین تعداد امتیاز تیمی و ۱۶۹ امتیاز انفرادی پنجم و ششم هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا