اصفهان در صدر رنکینگ نیم فصل سوپر لیگ کاراته بانوان

سازمان لیگ فدراسیون رنکینگ سوپر لیگ بانوان در نیم فصل اول را اعلام کرد که بر اساس آن ۴ نماینده هیات کاراته اصفهان در صدر قرار گرفتند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، بر اساس رنکینگ اعلام شده، هیات کاراته اصفهان ۴ عنوان برتر را به خود اختصاص داده و در صدر قرار دارد.

در کاتای انفرادی، فاطمه صادقی از تیم بیمه تعاون با ۱۳۵ امتیاز رتبه اول را در اختیار دارد، بهاره حسینی از تیم نارین صنعت آریا با ۱۱۲ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و مهناز آخوند زاده از تیم نفت امیدیه با ۸۸ امتیاز سوم است.

در کاتای تیمی،تیم هیات کاراته اصفهان با ترکیب زهره میرزاخانی، مریم کریمی و فاطمه چیذری با ۱۶۳ امتیاز صدرنشین است. تیم بیمه تعاون با ترکیب مهری یزدانی، مائده نصیری پی و پریسا رحمانی با ۱۶۱ امتیاز و تیم پیام نور مرکزی با ترکیب زهرا سادات قطب زاده، نیلوفر باقری و زینب شنوایی با ۱۱۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

 

در وزن ۵۰-کیلوگرم، سحر شیروانی از هیات کاراته اصفهان با ۱۲۰ امتیاز ، مهسا کنعانی از تیم وحدت ایران با ۸۸ امتیاز و سارا کریمی از تیم نفت امیدیه با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

 

در وزن ۵۵-کیلوگرم، فرشته موسوی از هیات کاراته اصفهان با ۱۱۵ امتیاز در صدر قرار گرفته، فاطمه چالاکی از تیم بیمه تعاون با ۱۱۰ امتیاز در مکان دوم جای دارد و زهرا کرم پور از تیم نفت امیدیه با ۱۰۰ امتیاز سوم است.

 

در وزن ۶۱-کیلوگرم، مونا قاسمی از تیم آوای رزم با ۹۸ امتیاز اول است. یگانه مرادی از تیم پیام نور مرکزی با ۹۸ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و شیما آل سعدی از تیم بیمه تعاون با ۶۷ امتیاز در جای سوم است.

 

در وزن ۶۸-کیلوگرم، حدیث صمدی از تیم آوای رزم با ۱۰۵ امتیاز، زهرا یاوری از تیم پیام نور مرکزی با۹۸ امتیاز و سمیه معذی از تیم نارین صنعت آریا با ۵۹ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

 

در وزن ۶۸+ کیلوگرم، محدثه آقایی از تیم بیمه تعاون با ۱۳۶ امتیاز ، شنه کاظمی از تیم نفت امیدیه با ۱۰۵ امتیاز و شادی شریعتی از تیم نارین صنعت آریا با ۸۴ امتیاز اول تا سوم هستند.

 

در وزن آزاد، بهنوش نجفی از هیات کاراته اصفهان با ۱۵۹ امتیاز اول است، روشنک شاکریان از تیم نفت امیدیه با ۹۶ امتیاز و مهدیه مهدی نیا ازتیم پیام نور مرکزی با ۷۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا