برترینهای سوپر لیگ بانوان تا پایان هفته دوم معرفی شدند

سازمان لیگ فدراسیون، رنکینگ هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان را اعلام کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، پس از برگزاری دیدارهای هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، سازمان لیگ فدراسیون رنکینگ کاراته کاها را اعلام کرد.

در کاتای انفرادی بهاره حسینی از تیم نارین صنعت آریا با ۱۰۷ امتیاز اول است، مهناز آخوند زاده از تیم نفت امیدیه با ۸۰ امتیاز در رده دوم و زهره میرزاخانی از هیات کاراته اصفهان با ۵۷ امتیاز در مکان سوم قرار دارند.

در کاتای تیمی، هیات کاراته اصفهان با ترکیب زهره میرزاخانی، مریم کریمی و فاطمه چیذری با ۱۳۳ امتیاز صدرنشین شدند. باشگاه حامی با ترکیب ساناز فیاضی، مرضیه بهرامی و فاطمه زرنوشه و تیم نفت امیدیه با ترکیب الهام رضایی، فاطمه ضراب زاده و شادی رضی پور با ۸۳ امتیاز دوم هستند و تیم پیام نور مرکزی با ترکیب زهرا سادات قطب زاده، نیلوفر باقری و زینب شنوایی با ۵۸ امتیاز در مکان چهارم قرار دارند.

در بخش کومیته و در وزن ۵۰-کیلوگرم، سحرشیروانی از هیات کاراته اصفهان با ۹۶ امتیاز صدرنشین است. سارا کریمی از نفت امیدیه با ۷۳ امتیاز و الناز رحیمی از تیم نارین صنعت آریا با ۵۱ امتیاز در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.

در وزن ۵۵-کیلوگرم، فرشته موسوی از تیم هیات کاراته اصفهان با ۹۱ امتیاز، زهرا کرم پو از تیم نفت امیدیه با ۸۹ امتیاز و هانا امیری از تیم نارین صنعت آریا با ۵۱ امتیاز اول تا سوم هستند.

در وزن ۶۱-کیلوگرم، مونا قاسمی از تیم آوای رزم با ۷۱ امتیاز در مکان نخست قرار دارد. یگانه مرادی از تیم پیام نور مرکزی با ۵۹ امتیاز و فاطمه زیبایی از تیم هیات کاراته اصفهان با ۴۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

در وزن ۶۸-کیلوگرم، حدیث صمدی از تیم آوای رزم با ۷۴ امتیاز بر سکوی نخست قرار دارد، زهرا یاوری از تیم پیام نور مرکزی با ۶۸ امتیاز دوم است و سمیه معذی از تیم نارین صنعت آریا با ۵۵ امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

در وزن ۶۸+کیلوگرم، شنه کاظمی از تیم نفت امیدیه با ۷۴ امتیاز ، آرزو ضیایی از تیم هیات کاراته اصفهان با ۶۷ امتیاز و شادی شریعتی از تیم نارین صنعت آریا با ۶۰ امتیاز در مکانهای اول تا سوم جای دارند.

در وزن آزاد، بهنوش نجفی از هیات کاراته اصفهان ۱۱۴ امتیازی است و در صدر جدول رده بندی این وزن قرار دارد. روشنک شاکریان از تیم نفت امیدیه با ۷۰ امتیاز و مهدی مهدیه نیا از تیم پیام نور مرکزی با ۷۰ امتیاز و تفاضل برد کمتر به ترتیب دوم و سوم هستند.

گفتنی است سازمان لیگ کاراته برای محاسبه امتیازات کاراته کاهای شاغل در سوپرلیگ، برای هر برد ۲۰ امتیاز، قرار گرفتن در ترکیب تیم در هر مبارزه ۲ امتیاز، برای تساوی ۵ امتیاز، برای برد با اختلاف هشت امتیاز یک امتیاز ویژه در نظر گرفته است. در بخش کاتا نیز کسب هر پرچم یک امتیاز برای کاتارو محاسبه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا