استخدام در شهرداری قم، پاداش قهرمان کاراته جهان

در بیستمین جلسه شورای اسلامی قم که به صورت رسمی و علنی برگزار شد از امیرمهدی زاده قهرمان کاراته جهان تجلیل شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از ایسنا، در این جلسه که شامگاه دوشنبه در ساختمان شهید باکری قم برگزار شد اعضای شورای اسلامی پنجم از امیرمهدی زاده ورزشکار نام آور و مدال‌آور قمی و قهرمان کاراته جهان تجلیل کردند.

قهرمان کاراته جهان کارمند شهرداری شد

اعضای شورای اسلامی شهر قم پس از طرح استخدام امیر مهدی زاده با عنوان یکی از نیروهای شهرداری قم با حداکثر آراء با آن موافقت کردند و در نهایت قهرمان کاراته جهان کارمند سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم شد.

عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم با تجلیل از امیرمهدی زاده عنوان کرد: هیچ منع قانونی در استخدام این قهرمان ملی وجود ندارد چرا که بر اساس ماده ۵ قانون استخدامی کشور قهرمانان ملی بدون گذراندن مراحل آزمون می توانند استخدام شوند.

وی تصریح کرد: مهدی زاده پهلوان و افتخار بزرگ قم است و حضور وی در جلسه شورای اسلامی شهر به عنوان قهرمانی ملی مایه افتخار است.

در این جلسه مهدی زاده، قهرمان کاراته جهان تصریح کرد: همه موفقیت خود را در کسب مدال و مقام قهرمانی مدیون اهل بیت(ع) می دانم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه همه رفتار و حرکت های ما زیر نظر جوانان است و الگوی آن ها به شمار خواهیم رفت تلاش می کنم از نظر فرهنگی فرد خوبی باشم تا افرادی که من را الگوی خود قرار داد ناامید و پشیمان نشود.

مهدی زاده تاکید کرد: در میدان، انس با ائمه(ع) و دست های غیبی آن ها و امدادهای اهل بیت(ع) در موفقیت های ورزشی سهم مهمی دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه در المپیک ۲۰۲۰ رشته کاراته وارد خواهد شد از این رو از سال ۲۰۱۸ سهمیه المپیک کاراته آغاز می‌شود، گفت: امید است با دعای خیر و حمایت های لازم بتوانم مدال المپیک را کسب نمایم به ویژه اینکه تاکنون در کشور و قم چنین مدالی نداشته ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا