تقابل دیدنی و حساس ستاره های کاراته در ایستگاه سوم سوپر لیگ

سوپر لیگ کاراته روز جمعه با یک دیدار حساس وارد هفته سوم خود می شود؛ دانشگاه آزاد اسلامی-بیمه تعاون، این دیدار که خیل عظیم ملی پوشان و ستاره های حال حاضر کاراته ایران را در خود جای داده است، مطمئنا می تواند دیدار بزرگ هفته باشد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، هفته سوم سوپر لیگ کاراته در حالی روز جمعه هفدهم آذر در سالن غدیر تهران برگزار می شود که همه چیز می تواند تحت شعاع دیدار مهیج، حساس و جذاب دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمان سالهای اخیر لیگ و تیم تازه از رسیده لیگ یعنی بیمه تعاون باشد.

در حال حاضر دانشگاه آزاد به همراه پاس قوامین و بیمه تعاون از۴ بازی قبلی خود ۴ برد اندوخته و با ۱۲ امتیاز و تفاضل امتیازات انفرادی بهتر به ترتیب تیم های اول تا سوم هستند.

دانشگاه آزاد روز جمعه ۳ بازی مهم برابر تیم های دوم تا چهارم جدول رده بندی دارد که امتیازات آن می تواند برای تیم تحت هدایت احمد صافی بسیار حائز اهمیت باشد. البته جدا از اهمیت پیکارهای تیمی، مبارزات انفرادی ملی پوشان می تواند حساسیتی فراتر از نتایج تیمی داشته باشد، به ویژه در پیکار دو تیم دانشگاه آزاد و بیمه تعاون.

روز سخت دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه با مجید حسن نیا، عبداله ولدی، هامون درفشی پور، بهمن عسگری، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده و مهدی سلطانی در حالی باید مقابل بیمه تعاون تیمی که شهاب سلطانی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، صف آرایی کند که حضور چند ملی پوش شاخص، این تیم تازه وارد را تا حد یک مدعی تمام عیار مورد توجه قرار داده است.

تیم بیمه تعاون امیر مهدی زاده، سعید علیپور، علی اصغر آسیابری، مهدی قراری زاده، صالح اباذری، هادی عرب را در ترکیب خود دارد که در این میان، بی تردید پیکار هامون درفشی پور و سعید علیپور که در رنکینگ فدراسیون جهانی فاصله ای یک پله ای با یکدیگر دارند، حساسیت خاصی دارد. در دیگر پیکار روز جمعه این دو تیم، مبارزه ۲ ملی پوش صاحبنام قزوینی یعنی بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری و نیز پیکار صالح اباذری جوان اول این روزهای کاراته و سجاد گنج زاده نفر اول رنکینگ جهانی و ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی و مهدی قراری زاده یکی از امیدهای آماده و خوشفکر کاراته می تواند دیدنی و مهم باشد، ضمن اینکه در کاتای انفرادی جدال امیربهادر تدین و مهران قربانعلی پور نیز می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد.

نبرد تیم های اول دوم
دانشگاه آزاد روز جمعه همچنین با پاس قوامین تیم دوم جدول دیدار می کند، پیکاری که می تواند جای صدرنشین را عوض کند. پاس با اتکا به جوانان با انگیزه ای همچون محمد شایگان، علی نجفی، امیررضا میرزایی، الیاس محمدزاده و … بهره مندی از کاتاروی آماده ای به نام سیروس خالقی تیم خوش ترکیبی است که می تواند در یک روز خوب سد راه هر تیم مدعی از جمله دانشگاه آزاد باشد.

پیکار روز جمعه صدرنشین مقابل پاس قوامین و بیمه تعاون پایان کار دانشگاه آزاد نیست. شاگردان احمد صافی در پیکار سوم خود باید مقابل رعد پدافند خاتم الانبیا صف آرایی کند. تیمی که با هدایت روبرت آواکیان تا بدینجای کار خوب نتیجه گرفته است. پدافندی ها از ۴ بازی با ۳ برد و یک باخت صاحب ۹ امتیاز بالاتر از مناطق نفت خیز رتبه چهارم جدول رده بندی را دارند.
جدا از پیکار برایر دانشگاه آزاد سایر تیم های مدعی در ایستگاه سوم سوپر لیگ مبارزات آسان تری را پیش رو دارند از همین رو در پایان هفته سوم می توان پیش بینی کرد در جدول رده بندی تغییرات محسوسی روی دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا