ساخت خانه کاراته سمنان نیازمند حمایت خیران است

رئیس هیات کاراته استان سمنان گفت : عملیاتی شدن خانه کاراته این استان نیازمند حمایت خیران است که باید برای ساخت این امر ورزشی تلاش بیشتری شود.به گزارش کاراته نیوز نرگس افضلی در گفت‌ و گو با ایرنا با اشاره به فعالیت ۲ هزار ورزشکار بیمه‌شده در رشته کاراته افزود: استان سمنان در زمینه قهرمان‌پروری در رشته کاراته از ظرفیت بالایی برخوردار است که با رفع موانع و کمبودهایی فرارو ، این رشته به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.
وی نداشتن مکان ورزشی و خانه کاراته را از جمله کمبودهای اساسی برشمرد و اظهارداشت : با تحقق این امر، بسیاری از اهداف رشته ورزشی کاراته در استان عملیاتی خواهد شد.
رئیس هیأت کاراته استان سمنان برای ساخت خانه کاراته از خیران خواستار کمک شد و گفت : در صورت اعلام آمادگی خیران و بخش خصوصی اداره کل ورزش و جوانان با واگذاری زمین از آنان استقبال خواهد کرد.
وی تصریح کرد : سرمایه‌گذاری در بخش ورزش علاوه بر کاهش آسیب اجتماعی و ساماندهی اوقات فراغت، از برون رفت سرمایه در ساخت و هزینه برای مکان‌هایی چون کمپ‌ها و بخش ‌های مشابه دیگر جلوگیری خواهد کرد.
وی تصریح کرد : تشکیل کمیته خیران ورزشی و نگاه ویژه خیران و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آنان در توسعه ورزش ، اعتلا و پیشرفت استان را تضمین خواهد کرد.
افضلی هنچنین افزایش اعتبار سالانه هیأت ورزشی کاراته را در پیشبرد اهداف رشته موثر دانست و گفت، اعزام برون ‌مرزی، اردوها، استفاده از مربیان به روز نیازمند اعتبار ویژه است که در صورت تامین آن بسیاری از اهداف مورد نظر محقق خواهد شد.
وی ادامه داد : ورزشکاران این رشته به اردوها دعوت می‌شوند اما مشکلات مالی آنان را زمین‌گیر می‌کند.
رئیس هیأت کاراته استان سمنان با اشاره به اشتراک دغدغه هیات کاراته و مسوولان ورزشی استان در بحث تامین منابع مالی، گفت : به پای کار آمدن خیران بسیاری از مشکلات فراروی این رشته ورزشی در استان برطرف می شود.
به گزارش ایرنا بیش از ۳۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا