جلسه مشترک نواب رییس بانوان فدراسیون های رشته های رزمی

نشست مشترک نواب رییس بانوان فدراسیون های رزمی کشور به میزبانی فدراسیون کاراته برگزار شد و مباحث مربوط به این بخش مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این نشست که خانم ها شهین نظری، لیلا محمدیان، فاطمه شهریاری، میترا کریمی و افسانه باقری به ترتیب نواب رییس بانوان فدراسیون های ووشو، جودو، کونگ فو، ورزش های رزمی و کاراته برگزار شد، در خصوص حضور خانواده ها در سالن محل برگزاری رقابتها بحث و تبادل نظر شد تا شرایطی فراهم شود که بانوان بتوانند به عنوان تماشاگر در سالن های ورزشی حضور داشته باشند و تمهیدات لازم در این زمینه صورت پذبیرد..
در این جلسه همچنین با اشاره به نقش مدال آوری بانوان رشته های رزمی در مسابقات قاره ای و جهانی، تاکید شد تا با برنامه ریزی های صورت گرفته بانوان ملی پوش بتوانند نقش پررنگ تری در بحث مدال آوری ایفا کنند.
در این نشست همچنین حاضرین به نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مربوط به حوزه های آموزشی، مسابقات، تیم های ملی و…پرداختند. در این جلسه خانم زهرا سروی، نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو بدلیل همراهی تیم ملی بانوان تکواندو در مسابقات گرند اسلم چین حضور نداشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا