۲۱ مهر ، آغاز لیگ اختصاصی کاتا

فدراسیون کاراته در جهت تقویت کاتا و آماده سازی کاتاروها در رده سنی امید و بزرگسالان، برگزاری لیگ اختصاصی کاتا را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، این لیگ که بیشتر شکل و شمایل لیگ جهانی کاراته وان را دارد ۶ بار در طول سال برگزار می شود و امتیازات هر مرحله تعیین کننده رنکینگ کاتاروها خواهد بود.
در پایان این رقابتها نفر برتر لیگ به عنوان آقای کاتای ایران معرفی خواهند شد.

در اولین مرحله لیگ اختصاصی کاتا از سوی فدراسیون ۱۸ نفر با تایید سرمربی تیم های ملی کاتا به این لیگ فراخوانده شده اند، نفراتی که در ۲ سال گذشته در رقابتهای کشوری، بین المللی، قاره ای و جهانی صاحب مدال و عنوان شده اند.

کاتاروها در هر دوره مسابقات باید ۵ کاتا از ۷ کاتا را در دور رفت و برگشت اجرا کنند.

قضاوت مسابقات به صورت پرچمی خواهد بود و برای هر برد با ۴ و ۵ پرچم، ۳ امتیاز و هر برد با ۳ پرچم ۲ امتیاز به برنده و یک امتیاز به بازنده تعلق خواهد گرفت.

هفته اول لیگ کاتا ۲۱ مهر ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است در پایان این ۶ مرحله به نفرات اول تا سوم حکم، مدال و جوایز نقدی اهدا می شود و علاوه برآن به یکی از رقابتهای برون مرزی اعزام خواهند شد.

اسامی نفرات بدین شرح است:
۱-مهران قربانعلی پور۲-سیروس خالقی۳-امیربهادرتدین۴-علیرضا خدری ۵-جاوید بهمن جاه ۶-فرید حقیقی ۷-علیرضا ابوالحسنی ۸-حمیدرضا پوراعماء ۹-داود شاهچراغی ۱۰-امیرحسین آرامیده ۱۱-عباس حیاتی فر ۱۲- سهند اسلامی ۱۳- علی زند ۱۴- جواد سیف اله نژاد ۱۵-ابوالفضل شهرجردی ۱۶-میلاد دلیخون ۱۷- سهیل ساجدی فر ۱۸-امیریزدان تدین

همچنین فدراسیون کاراته در نظر دارد لیگ کاتای بانوان را نیز راه اندازی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا