بهنامفر: از نتایج کاراته کاها راضی نیستم/ در دو وزن تغییر خواهیم داشت

مهران بهنام فر گفت: رقابتهای ترکیه یک میدان تدارکاتی مناسب برای آشنایی با نقاط ضعف و قوت کاراته کاها بود، با این وجود از نتایج کسب شده راضی نیستم.

به گزارش پایگاه خبری “کاراته نیوز” سرمربی تیم کاراته جوانان با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: سطح فنی این رقابتها با حضور تیم های خوبی چون روسیه، آذربایجان، گرجستان و کاراته کاهای با کیفیت میزبان نسبتا بالا بود و برای ما که در پی حضور در یک میدان تدارکاتی برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیم بودیم بسیار مناسب بود و در واقع ما را به اهداف خود رساندیم.

بهنام فر در مورد عملکرد شاگردان خود گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که از عملکرد کلی تیم به هیچ عنوان راضی نیستم و در مدت زمان یک ماه تا زمان رقابتهای جهانی باید سخت کار کنیم تا با رفع مشکلات فنی و تبدیل آنها به نقاط قوت با بهترین شرایط راهی اسپانیا شویم.

وی ادامه داد:علی کریمی سرگروه تیم ما مبارزات خوبی به نمایش گذاشت و دور سوم در برابر روسیه با وجود آنکه به لحاظ امتیازی پیش بود، روی یک ضربه خطا بازنده شد. ولی به جرات می گویم که دو طلای قطعی را از دست دادیم. در کل تیم اصلی اعزامی به مسابقات جهانی موفق به کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز شدیم. از چهار کاراته کاها که به عنوان نفرات دوم تیم اعزام شده بودند نیز موفق به کسب سه برنز شدند.

سرمربی تیم جوانان کاراته افزود: به هیچ عنوان نمی خواهم توجیه کنم و هیچگاه مسائل داوری را دخیل در نتایج ندانستم ولی واقعا دو کاراته ما که به دیدار نهایی راه پیدا کردند، اگر مشکلات داوری نبود بدون شک به نشان طلا دست پیدا می کردند.

بهنام فر ادامه داد: با وجود آنکه اعضای تیم بیش از ۱۰ ساعت منتظر شروع مسابقات خود بودند و این موضوع روی کار آنها تثیر منفی داشت ولی کاراته کاهای ما در سه وزن به لحاظ فنی و آمادگی جسمانی شرایط خوبی داشتند. ولی در دو وزن ۵۵- و ۶۰- کیلوگرم مشکلاتی داریم و در صورتی که فدراسیون بتواند شرایط زمانی اخذ روادید را فراهم کند بابرگزاری دیدارهای انتخابی تغییراتی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: باید واقع بین باشیم که ما ایرادات فنی خود را در این مسابقات پیدا کردیم و با وجود آنکه اعضای کادر فنی معتقدند عملکرد خوبی داشتیم، من چنین اعتقادی ندارم. شرایط زمانی خوب است که ما بهترین نتیجه را کسب کنیم. ولی مطمئن باشید یک تیم آماده را راهی اسپانیا خواهیم کرد.

سرمربی جوانان گفت: با توجه به پتانسیل بالای کاراته ایران می توانیم در میدان جهانی اسپانیا توانایی کاراته ایران را در هر سه رده سنی و در دو بخش دختران و پسران به نمایش گذشته و یک نتیجه ماندگار را ثبت کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا