زیدی در سمت هیئت کاراته استان بوشهر ابقاء شد

در مجمع انتخابات هئیت کاراته استان بوشهر که پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با حضور رئیس فدراسیون کاراته، مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزارشد هادی زیدی با ۱۵ رای اعضای مجمع برای مدت ۴ ساله ریاست هیئت کاراته استان را بر عهده گرفت.

به گزارش کاراته نیوز وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته، فرجی در سخنان خود با اشاره به موقعیت اجتماعی و اقتصادی این استان گفت: می توان از ظرفیتهای استان برای رشد و بالندگی ورزش بخصوص رشته کاراته بهره برد و سطح کاراته این استان را به جایگاه بهتری ارتقا داد.
وی با اشاره به اینکه هادی زیدی در دوره گذشته ریاست در این هیات، عملکرد موفقی داشته است، افزود: رئیس هیات کاراته با توجه ویژه به سبکها و استفاده از تمام ظرفیت ها می تواند هیات کاراته این استان را به موفقیت های بالاتری برساند. وی افزود: از رییس هیئت می خواهم همچون گذشته شرایط و فضای یکسانی را برای فعالیت همه سبکها فراهم اورد تا با استفاده از همه ظرفیتها و حمایت های مالی استان، هیئت کاراته بوشهر بتواند جزو هیئت های فعال و برتر کشور قرار بگیرد.

محمد صادق فرجی در ادمه افزود:فدراسیون نیز این آمادگی را دارد که تیمی از منتخب استان بوشهر در اردو های تیم ملی کنار مربیان این تیم جهت ارتقا ورزشکاران استان بوشهر آموزش ببینند.

وی به موفقیت های فدراسیون کاراته اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در طول تاریخ فدراسیون کاراته در ۴ رده سنی تیم های ملی نوجوانان، جوانان ، امید و بزرگسالان در مسابقات آسیایی قزاقستان به مقام قهرمانی رسید.
رئیس فدراسیون کاراته چشم انداز فدراسیون کاراته را کسب ۸ سهمیه المپیک ۲۰ ۲۰ توکیو ژاپن عنوان کرد و افزود: در ادامه موفقیت امیز کاراته در رقابتهای قاره ای و جهانی، ماه گذشته بعد از ۳۶ سال در بازیهای جهانی در لهستان کاراته کاهای کشورمان به مدالهای ارزشمندی رسیدند تا بار دیگر ثابت شود کاراته ایران یکی از قدرتهای برتر جهان است.

رییس فدراسیون کاراته در پایان از راه اندازی سامانه جامع اطلاعات فردی، آموزشی وساماندهی سبک های فدراسیون اشاره کرد و افزود: تمام اطلاعات هیئت های کاراته استان کشور در این سامانه به ثبت رسیده است‌.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا