تهران با ۱۳ مدال رنگارنگ فاتح سبکهای ازاد کشور شد

تیم تهران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز بر سکوی قهرمانی مسابقات کشوری سبکهای آزاد قرار گرفت.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رقابتهای قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) سبکهای آزاد کاراته امروز، جمعه ۲۷ مرداد ماه در سالن شهید افراسیابی تهران با حضور ۳۲۷ کاراته کا برگزار شد و تیم تهران با ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۷ برنز بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.
خراسان رضوی با ۲ طلا در مکان دوم ایستاد. فارس با یک طلا، ۲ نقره و ۳ برنز سوم شد. قم با یک طلا، یک نقره و یک برنز مقام چهارم را کسب کرد. لرستان با یک طلا و یک برنز پنجم شد.
خوزستان با ۲ نقره و یک برنز، کرمان و یزد هر کدام با یک نقره مازندران با ۲ برنز در رده های ششم تا هشتم قرار گرفتند. تیم های اصفهان، اردبیل و گیلان هر کدام با یک برنز مشترکاً در رتبه نهم ایستادند.
نتایج بدست آمده در دو بخش کاتا و کومیته به شرح ذیل است:
در کاتا انفرادی،احمدرضا میری با امتیاز ۹/۴۱ از فارس اول شد. عبداله نیک بختی با امتیاز ۵/۴۱ امتیاز از فارس در مکان دوم ایستاد. سامان مرادی با ۹/۴۰ امتیاز از فارس و فرشاد کریمی با ۶/۴۰ امتیاز از فارس سوم مشترک شدند.
در این بخش ۴۴ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، حیدر براتی از خراسان رضوی سکوی اولی را از آن خود کرد. محمد جواد الیاس زاده از کرمان بر سکوی دوم قرار گرفت. امیر رحیمی از لرستان و مهدی گل وردی از قم مشترکاً عنوان سومی را بدست آوردند.
در این وزن۳۷ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم، محمدصادق قنبری از قم مقام نخست را کسب کرد، عقیل صوفی از خوزستان دوم شد. رحیم کمالی از مازندران و امین آلبوغبیش از خوزستان سوم شدند.
در این وزن۳۹ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، یوسف رسولی از تهران اول شد، محمدرضا عابدینی از یزد در مکان دوم ایستاد، وحید نظری از تهران و مهران گنجعلی از اصفهان مشترکاً سوم شدند.
در این وزن۵۲ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، اصغر جباری از تهران مقام نخست را کسب کرد، شهرام شیروانی از فارس دوم شد، مهدی نظری از اردبیل و محمدجواد فلاحی از فارس سوم مشترک شدند.
در این وزن۲۹ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهرداد رمضانی از تهران عنوان اولی را بدست آورد، محمد اسدی امین از قم دوم شد. امیرحسین صابر از گیلان و حمیدرضا رفیعی از تهران مشترکاً مقام سوم را از آن خود کردند.
در این وزن ۳۳ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، حسین اشرفی ا ز تهران بر سکوی اول قرار گرفت، محمد عزیزی از تهران در مکان دوم ایستاد، محمدرضا روزبه از تهران و عماد ذاکری از تهران مشترکاً در جای سوم ایستادند.
در این وزن ۲۷ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، فرشاد شاهیاری از لرستان مقام نخست را کسب کرد، فواد بریهه از خوزستان در مکان دوم ایستاد. محمد رسولی از تهران و هادی قربانی از مازندران سوم شدند.
در این وزن ۲۲ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم، علی اورعی از خراسان رضوی اول شد، سیدمجتبی دژپسند از تهران بر سکوی دوم ایستاد. محمد رحیم زاده از تهران و امیر علی پور از تهران سوم مشترک شدند.
در این وزن ۳۲ نفر شرکت داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا