وقتمان صرف سازندگی می شود نه بزرگ کردن کوچک ها

طی چند روز گذشته این سایت خبری، مطلبی درخصوص سخنان سرمربی تیم ملی جوانان منتشر کرده است که تنها در ساعاتی بعد متن مذکور مورد هجوم خبرنگار یک وبلاگ گردیده است.

پس از انتشار خبر مذکور از سوی سایت کاراته نیوز، نگارنده یک وبلاگ با توهین های خود قصد ایجاد جنجال و جبهه گیری در قبال این سایت خبری را داشته است. لیکن نه تنها به این مقصود خود نرسیده است بلکه با نشر دادن آن سخن ها، شخصیت متزلزل و ضعیف خود را نمایان ساخته است.

شما جناب نگارنده که سایت کاراته نیوز را کوچک شمرده و دست به تخریب زده و با این عمل از شخصیت حقیقی خود رونمایی نمودید و مربی نشدن یک فرد خاص را دلیل نوشتن خبر علیه مهران بهنام فر اعلام کردید؛ چرا به جای این گزافه گویی ها نگاهی گذرا به متن های مغرضانه خود و مقایسه ناجوانمردانه خود در رده نوجوانان نمی کنید؟ بهتر نیست به جای معطوف کردن حواس و وقتتان و خوراندن مشتی مطالب دروغ به جامعه فهیم کاراته به فکر خود و جوابگویی در محضر خدا باشید؟

شما با قیاس های مع الفارق خود بر علیه سرمربیان تیم ملی و این گونه فرافکنی ها ضعف اطلاعاتی و شخصیتی خود را به جامعه دانا و آگاه کاراته نشان می دهید، بدانید آن فردی که به دنبال اجابت خواسته های خود از فدراسیون است شما هستید نه این مجموعه. چرا که بر اساس نوشته ها و اخبار نوشته شده توسط شما، همه عزیزان متوجه مکر و کینه توزی شما شدند.

شما در حالی با استدلال های ضعیف و بی منطق خود سرمربیان تیم های ملی را در مسابقات آسیایی قزاقستان به چالش کشیدید که کاراته ایران توسط کل جامعه کاراته کشورمان و یا بهتر است بگوییم آسیا و جهان مورد تحسین قرار گرفته است. همه جایگاه کاراته کشورمان را می دانند لیکن به این علت که چند تن از دوستان عزیزتان که تیم ملی را در مسابقات آسیایی ژاپن همراهی می کردند، نتوانستند نتایجی نظیر این دوره از پیکارها را کسب کنند، شما درصدد آن برآمدید که با به چالش کشیدن این سرمربیان محترم نتایج کسب شده آنها را کمرنگ نشان دهید. در حالیکه در فاصله کمتر از ده روز تیم ملی بزرگسالان با کادر خود توانست شگفتی ساز شود. یک بار در پیکارهای آسیایی قزاقستان و بار دیگر با تاریخ سازی در رقابت های ورلد گیمز لهستان که اقتدار کاراته ایران را به رخ جهانیان بکشند‌.

این سایت از نوع نقدها و تحلیل های مغرضانه‌تان پی برده است که شما بی وقفه و مصرانه مطالب این سایت را پیگیری می کنید، از این رو این حق را برای شما قائل می باشد که به منظور دیده شدن مطالبتان، جوابیه منطقی خود را به این سایت ارسال کنید تا با قرار دادن در سایت خود مورد بازدید اهالی کاراته قرار بگیرد. همچنین این حق را برای آن باشگاهی که شما زیاده خواه خطابش می کنید قائلیم که اگر خواهان دادن بیانیه ای می باشد آن را به این سایت خبری ارسال نماید.

به شما توصیه می کنیم که به پیروی از پیروزی های پیاپی کاراته ایران، به این فکر باشید که قدرت کاراته را به جامعه نشان دهید تا با جذب نیروهای جوان؛ کاراته کشور قدرت بیشتری پیدا کند و بتواند مسیر درستی را تا المپیک طی نماید و باید با انتشار حقایق کاری کرد که کاراته صاحب خانه و نگاه مسئولین به این ورزش مثبت شود نه اینکه به شکلی قلمداد کنیم که این ورزش تازه المپیکی شده همیشه در حاشیه باشد.

همچنین به شما توصیه می کنیم که به دنبال غذای ورزشکاران و صحبت های ورزشکاران در صفحات مجازی نباشید. با این کارهای کودکانه مطمئنا نمی شود بزرگ شد و نمی شود به فدراسیون اهرم فشاری وارد کرد تا به خواسته هایتان برسید.

در پایان متذکر می شویم که ما را به گزافه هایتان کاری نیست. بلکه تمامی وقتمان صرف سازندگی می شود نه بزرگ کردن کوچک ها…

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا