مجید روحانی مزایای کارت الکترونیکی کاراته را تشریح کرد

مسئول صدور احکام فدراسیون کاراته روند صدور کارتهای عضویت فدراسیون را مطلوب توصیف کرد و گفت: هم هیات ها و هم سبکها تاکنون همکاری خوبی در این زمینه داشته اند.

به گزارش کاراته نیوز مجید روحانی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: روند صدور کارت ها بخوبی پیش می رود و پیش بینی می شود تا دو سال آینده تمامی ورزشکاران، مربیان و داوران کاراته به عضویت سامانه اطلاعات فدراسیون کاراته درآیند.

وی افزود: کارت الکترونیکی یک کارت معمولی نیست و اعضای دارنده کارت می توانند از مزایای پس کارت هم استفاده کنند.

روحانی گفت: افراد می توانند وارد سایت pcard.ir شده و لیست تمام مجموعه های طرف قرار داد این کارت را به تفکیک مشاهده کرده و نرم افزار موبایلی پس کارت را هم از این سایت تهیه و نصب کنند.

وی ادامه داد: کاراته کاها با توجه به علاقه مندی می توانند با مراجعه به مجموعه های مختلف از خدمات یا خرید کالا و محصولات مبلغ قابل توجهی را تخفیف بگیرند و مبلغی را هم در کارت خود به عنوان امتیاز ذخیره کرده و در خرید بعدی استفاده کنند.
روحانی گفت: در سالجاری با این کار تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده و قابل اجراست، اما در نظر داریم در سالهای آینده تسهیلات بیشتری پیش بینی گردد تا بتوانیم خدمات بیشتری برای جامعه بزرگ کاراته ارائه کنیم. ضمناً پس از تکمیل این بانک اطلاعات برنامه ریزی زیادی از جمله راه اندازی کانون هواداران جامعه بزرگ کاراته در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در چند روز آینده لیست طرف قرارداد این کارت جهت ارائه تسهیلات در سایت فدراسیون درج خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا