فرجی: راه اندازی سامانه الکترونیکی اولویت فدراسیون در بخش اداری است

محمدصادق فرجی گفت: یکی از اولویت های کاری فدراسیون کاراته در بخش اداری راه اندازی و تقویت سامانه الکترونیکی است و این موضوع بصورت جدی دنبال خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز محمدصادق فرجی در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات و خلایی که همواره حس می شد، نداشتن سامانه الکترونیکی و سیستم آی تی(IT ) در فدراسیون بود که بر این اساس پیش بینی های لازم انجام شد تا برنامه ریزی در بخش های مختلف براساس این سامانه انجام شود. هرگونه برنامه ریزی مستلزم داشتن اطلاعات و داده هاست.

وی افزود: همانطور که فدراسیون در حوزه های مختلف از جمله بعد قهرمانی، آموزش و زیرساخت ها و …. برنامه ریزی کرده تا نتایج خوبی بدست آید، برای بخش های اداری و خدماتی نیز باید به گونه ای پیش برویم تا ورزشکاران، مربیان و داوران برای حضور در مسابقات، کلاس های داوری، آموزش و مربیگری شرایط مناسب تر و آسان تری داشته باشند. راه اندازی سیستم سامانه الکترونیک صدور کارت الکترونیک در همین راستا صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: نگاه فدراسیون در این بخش نگاهی اقتصادی نیست و تنها برای تقویت بانک اطلاعات جامع کاراته این سیستم راه اندازی شده تا برنامه ریزی در تمام قسمت های بر این اساس صورت گیرد.به عنوان مثال در دوره های مربیگری و داوری حداقل اطلاعات سرانه جمعیتی را داشته باشیم یا برای داشتن پایگاههای قهرمانی و استعدادیابی از این اطلاعات استفاده کنیم. همچنین با این سامانه می توانیم هیات ها و سبکها را ارزیابی کرده تا متناسب با عملکردشان امکانات خوبی در اختیار آنها قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا