مسافران جهانی کاتا در بخش پسران ۳۰ مرداد ماه معرفی می شوند

سرمربی تیم ملی کاتا زمان انتخابی نوجوانان، جوانان و امید پسران برای رقابتهای جهانی را ۳۰ مرداد ماه اعلام کرد.

به گزارش کاراته نیوز محسن رشیدی نژاد در گفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: با توجه به زمان اندکی که در اختیار داریم روز ۳۰ مرداد ماه ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی اسپانیا در ۲ بخش تیمی و انفرادی مشخص خواهد شد.

وی افزود: البته در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات نفرات و تیم های دوم و سوم نیز به عنوان تیم ملی ب و ج در اردو حفظ می شوند و از پتانسیل آنها استفاده خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کاتا در خصوص اینکه چه کسانی در انتخابی حضور دارند، گفت: قطعاً نفرات اول تا سوم رقابتهای قهرمانی کشور نجف آباد اصفهان در این مسابقات هستند اما تعدادی کاتارو در بخش انفرادی و تیمی هم دعوت خواهند شد که اسامی آنها هفته آینده اعلام می شود.

وی در مورد هر کاتارو چند کاتا باید در تاتامی اجرا کند، گفت: به دلیل آنکه کاتاروها باید در رقابتهای جهانی شرکت کنند و این مسابقات اهمیت بالایی دارد، تصمیم گرفتیم هر کاتارو ۷ کاتا در بخش انفرادی و ۵ کاتا در بخش تیمی اجرا کند.

رشیدی نژاد ادامه داد: مسابقات با قضاوت داوران و ۳ ناظر فنی برگزار می شود و به صورت امتیازی کاتاروها رتبه بندی می شوند.

وی گفت: با هماهنگی مسئولان فدراسیون، حداقل در هر ماه ۲ اردوی آماده سازی ۵، ۶ روزه خواهیم داشت تا کاتاروها با آمادگی مطلوب تری در مسابقات جهانی حضور پیدا کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا