بهنام فر: موفقیت تیم ملی جوانان در جهانی ادامه پیدا می کند

مهران بهنام فر، سرمربی تیم ملی جوانان کاراته روند گزینش ملی پوشان اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان در اسپانیا را تشریح کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، بهنام فر با اشاره به اینکه تا زمان آغاز مسابقات قهرمانی جهان در کشور اسپانیا کمتر از سه ماه زمان باقی است، گفت: تیم ملی جوانان در آسیایی قزاقستان همانطور که پیش بینی کرده بودیم نتایج درخشانی گرفت و من مطمئن هستم که در جهانی اسپانیا هم روند موفقیت ها تداوم خواهد یافت. وی افزود: کار سختی در تاتامی جهانی داریم، از همین رو کارمان را بصورت جدی با برگزاری انتخابی مرحله دوم که روز جمعه ۱۳ مرداد ماه در سالن شهید کبکانیان برگزار می شود، استارت می زنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه افزود: روز جمعه ابتدا پیکارهای انتخابی بین مدعوین برگزار و نفر برتر این رقابتها یا نفرات دوم آخرین مراحل اردوی آماده سازی تیم اعزامی به قزاقستان مسابقه می دهند، سپس نفر برتر به مصاف سوم مشترک قهرمانی کشور در نجف آباد می رود و فرد برنده با فینالیست های مسابقات قهرمانی کشور می روند تا در نهایت در هر وزن یک نفر و یا حداکثر دو نفر جواز حضور در اردوی آماده سازی را بدست آورد.
بهنام فر در اردوی آمادگی نفرات برگزیده به جمع مدال آوان تیم ملی کاراته در رقابتهای قهرمانی آسیا در قزاقستان اضافه می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که مسافران جهانی اسپانیا طی چه فرایندی انتخاب می شوند، گفت: برای اینکه ضریب خطا به حداقل برسد، اردونشین ها طی دو مرحله و در دو زمان متفاوت به مصاف خواهند رفت و بر اساس نتایج بدست آمده در انتخابی ها، نفرات اولویت بندی و در لیست اعزام قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته همچنین گفت: شرایط مسابقات جهانی با پیکارهای آسیایی کاملا متفاوت است و نیاز است پس از انتخاب تیم اعزامی، ملی پوشان در مسابقات برون مرزی و یا اردوی آماده سازی بین المللی شرکت کنند.
بهنام فر در خاتمه تاکید کرد: تنها هدفم کسب بهترین نتیجه در آوردگاه جهانی است و مسلما برای رسیدن به این هدف باید کسانی در ترکیب تیم قرار بگیرند که در انتخابی ها امتحان خود را پس دادند، تشنه موفقیت هستند و سرشار از انگیزه باشند .
مدعوین تیم ملی جوانان که در مسابقات قهرمانی کشور در نجف آباد اصفهان به مقامی دست پیدا نکردند، اما برای انتخابی روز جمعه ۱۳ مرداد ماه مورد توجه قرار گرفتند، این نفرات هستند:
۵۵- کیلو گرم:
محمد مرادیان از البرز، سید افشین موسوی از قزوین، امیرحسین باقری از کرمان، رضا راستین از کهکیلویه بویراحمد، پوریا نیرومند از لرستان، امیرحسین حیدری از زنجان، حمید حسنی پور از گیلان
۶۱- کیلوگرم:
عباس زمانی از تهران، ابولفضل ندیمی از گیلان، قاسم خوبرو از اصفهان، امیرحسین بابایی از قزوین، حمید زنگنه از قم، پویا برومند از فارس
۶۸- کیلو گرم:
سید حسین مهدی پور و محمد محسنی از مازندران
۷۶+ کیلو گرم:
محمد مهدی امیری از کرمان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا